Pozdravljeni!
Všeč mi je fant iz mojega razreda in že prejšnje leto mi je bil. Takrat sva si bila bolj blizu, se pogovarjala hecala, zdaj pa nič. Še komaj pogovarjava se zelo redko. No, jaz sem to, da mi je všeč povedala svojim prijateljicam in tako je nekako izvedel cel razred ( in baje sem tudi jaz všeč njemu). Kaj naj naredim, da se mu približam, da to ne bo preveč očitno?
P.S res mi je všeč vaša spletna stran.                    Hvala ker se trudite za vse to.
Lep pozdrav
Mucka962
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovano dekle,
hvala, da si se s tvojim vprašanjem obrnila na naš portal. Ljubezen je luštna stvar. Iz prebranega lahko sklepam, da si želiš njegove bližine in pogovora z njim. Bistvena »olajševalna okoliščina« je ta, da si tudi ti všeč njemu. Če tako misliš in če je bil pozoren do tebe, je zagotovo nekaj na tem. Puncam je težje pokazati, da ji je fant všeč, kot je pokazati fantom, da mu je punca všeč, že zaradi starega preživelega prepričanja, da ga mora fant pokazati prvi. Ti si premagala že kup izzivov: poznata se, pravzaprav sta sošolca, pogovarjata se in misliš, da si tudi ti njemu všeč. Kako naprej?
Opazuj ga in bodi pozorna na stvari, ki jih ima rad. Morda začneš čisto preprost prijateljski pogovor o njegovih hobijih ali stvareh, ki ga zanimajo. Saj veš, fantje se običajno radi pogovarjajo o športu, avtomobilizmu, glasbi in podobno. Ko boš odkrila skupne interese, se boš lahko z njim vse bolj sproščeno pogovarjala. Bodi zabavna, povej mu kaj smešnega (kot praviš sta se včasih rada hecala), saj skupen smeh fanta in punco na nek način zbližuje. Ob kakšni priložnosti mu lahko tudi z govorico telesa namigneš, da ti je všeč. Ko se pogovarjaš z njim, bodi obrnjena proti njemu in ga glej v oči. Ne pozabi na nasmehe, ki čudežno delujejo. :)
Imaš mogoče njegovo telefonsko številko? Ko si bosta izmenjala številki, se zna hitro zgoditi, da ti bo poslal kakšen sms, v katerem ti bo potrdil, da si mu všeč. Lahko bi tudi sodelovala pri kakšnem skupnem projektu ali dejavnosti v šoli. Na ta način bi se spontano zbližala. Skratka, bodi takšna kot si, izžarevaj dobro energijo, bodi samozavestna in prepričana sem, da bo sčasoma tvojo naklonjenost opazil tudi on.
Reci ja stvarem, ki te osrečujejo! Obilo poguma.
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem. in mag. zak. in druž. štud.
• Mo
Mojsi
Pozdravljeni!
Meni je zelo všeč moj sošolec. Pomoje, da je tudi on vame ampak nevem. Velikokrat me gleda med šolsko uro ali pa me med slovenščino me je enkrat poklical in mi pokazal kulije. Jaz do njega čutim več kot prijateljstvo povedala sem to dvema prijateljicama. Takrat ko v šoli Jaz mankam sem ga že 2× uprašala za zapiske. On je pa 1× mankal in me je uprašal za zapiske. Ko sem prvič mankala pol ko sem prišla nazaj v šolo me je uprašal na samem če sem lahko prebrala njegove zapiske. Ko sem drugič mankala pa sem ga uprašala za zapiske je rekel da mi jih bo poslal nato me je poklical in rekel, da mi jih bo poslal 10min pozneje rekla sem okay in potem mi je razložil zakaj 10 minut. Nisem pa razumela zakaj me je poklical sj mi bi mi lahko to tudi napisal.
MENE ZANIMA ČE JE ON Z TEM OBNAŠANJEM ČE MI SPOROČA, DA JE ON VAME? ME PA TUDI ZANIMA KAKO MU LAHKO POKAŽEM DA SEM JAZ V NJEGA?
• Uredništvo
Sara Holjević
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da te zanima, ali ti tvoj sošolec s svojim vedenjem pošilja sporočilo, da si mu všeč. Zanima pa te tudi, kako bi ti lahko svojo naklonjenost izpovedala njemu. Predstavljam si, da ti to predstavlja nekoliko zapleteno težavo, saj se s takšnimi občutki morda srečuješ prvič in nisi popolnoma prepričana, kaj lahko storiš.
Glede na fantovo vedenje, kot si ga sama opisala, predvidevam, da so takšna dejanja morda njegov poskus zbliževanja s teboj. Morda mu sramežljivost preprečuje, da bi do tebe nastopil bolj direktno in poskuša začeti vajin odnos na čisto svoj, poseben, način, s čimer pa ni nič narobe.
Poskusi mu stopiti nasproti. Predlagam, da poskusiš z njim aktivno preživeti čim več skupnega časa. Poskusi najti kakšen skupen interes, saj bosta tako imela skupno izhodišče, iz katerega se bo razvil daljši pogovor. Prav tako te spodbujam, da mu postavljaš veliko vprašanj - tako boš izvedela veliko o njem,  hkrati pa mu boš s tem dala iztočnice, da bo lahko nadaljeval pogovor s teboj in se bosta na tak način zbližala. Tako vama bo čez čas lažje spregovoriti tudi o globljih temah, kot je vajina naklonjenost drug do drugega, pri čemer pa je glavno vodilo iskrenost - torej iskren pogovor o čustvih, ki jih do fanta gojiš.
Če imaš zame še kakšno vprašanje, sem ti na voljo. Želim ti obilo sreče v vajinem odnosu.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)