Js sm zalublena v fanta,ki je leto star jši od mene pa še to je tretje leto odkar sem v njega. Moja sošolka je njegova sestrična in se velikokrat druži z njim,a ji je zaupam. Nikoli se še nisva pogovarjala in mislim da je enkrat celo vedel da sem v njega. Velikokrat me gleda in včasih se tudi spogledujeva.Mislim da mam šanse z njim. Moje vparašanje je: kako naj se začnem z njim drižit in pogovarjat? In mimogrede nimam snapchata,Instagrama ali Facebooka tk da je majhna verjetnost da se bom začela družit z njim.
Prosim pomagajte mi.
UPAM DA BOSTE NAŠLI KAJ ZAME.
HVALA!
MI
MIŠ
Pozdravi ga npr. -oj
-zivijo
-dober
Uredništvo
Špela Brezočnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da že tri leta gojiš čustva do starejšega fanta in zanima te, kako bi z njim navezala stik, kljub temu da nimaš socialnih omrežij. Lahko si predstavljam, da trenutno občutiš mešanico vznemirjenja, strahu in negotovosti glede tega, kako narediti korak naprej.
V sporočilu si omenila, da je njegova sestrična tvoja sošolka, ki ji ne zaupaš. Prav je, da prisluhneš svojim občutkom - če se v njeni bližini ne počutiš varno, ni potrebe, da bi jo vpletala v odnos s simpatijo. Zapisala si, da se včasih spogledujeta, in če sem te pravilno razumela, meniš, da obstaja naklonjenost tudi iz njegove strani, zato bodi pogumna in sproščena. Obenem naj te dejstvo, da nimaš socialnih omrežij, ne potre, ne nazadnje je komunikacija v živo bolj iskrena in pristna.
Da bi tvojo situacijo bolje razumela, me zanima, kako si svojo simpatijo spoznala. Ali obiskujeta isto šolo ali kakšno obšolsko aktivnost? Če sta učenca iste šole in še nisi pripravljena na pogovor z njim, mu lahko na primer pustiš listek papirja s svojo telefonsko številko v njegovi šolski omarici. Če pa se počutiš pripravljeno, pa lahko naslednjič, ko se bosta srečala, vzpostavi očesni stik, ga pozdravi in začni pogovor, pri tem pa opazuj, kako se odziva na tvojo družbo. Če opaziš, da ti posveča pozornost ali te kdaj vpraša kaj o tvojih interesih, so to lahko dodatna potrdila, da si mu tudi ti všeč. Lahko ga povabiš na kratek sprehod ali pijačo v kavarno in tako se bosta še bolje spoznala.
Verjamem, da občutiš nekaj strahu pred tako pomembnim naslednjim korakom, vendar pomembno je, da drugim opišemo, kakšna čustva gojimo do njih. Bodi pogumna in želim ti veliko uspeha pri pogovoru.
Špela Brezočnik, dipl. psihologinja (UN)