Torej js sem zaljubljena v mojega sošolca in nevem kako naj mu povem ker me je strah da bi se mi smejali otroci iz našega razreda.Med urami me skos gleda in pol ko ga jz pogledam on zardi.
Rada bi mu čimprej povedala ker bo kmalu konec šole.
nobeni prijateljici ne upam povedat utim do njega,ker je moja prijateljica od njega sestrična.
na vas sem se obrnila ker ne vem kaj naj in ker mami ne morem zaupati o tem ker vsem vse izda
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si nam zaupala, da si zaljujbljena v sošolca, in te zanima, kako mu to povedati. Ne upaš povedati tega svoji mami ali prijateljici, zato se obračaš na nas.
Prve ljubezni so za vse ljudi zelo intenzivne in nas lahko preplavijo s čustvi. Zato je popolnoma normalno, da te skrbi, kako se bo na to, kar mu boš povedala, odzval fant, ki ti je všeč, pa tudi ostali otroci v razredu. Morda te skrbi, da bi te zvrnil ali pa se posmehoval. V vsakem primeru je tvoja zaskrbljenost popolnoma normalna glede na situacijo.
Sporočanje nekomu, da ti je všeč, je lažje, če imaš s to osebo tudi sicer dober odnos oziroma ga dovolj dobro poznaš. Zanima me, kako dobro se poznata? Ali sta morda tudi prijatelja? V kolikor imaš z njim že vzpostavljen odnos vsaj do določene mere, boš do njega lažje pristopila, ti bo manj nerodno in tudi navsezadnje bo on s tabo bolj prijazen, tudi če bo rekel, da ti njemu nisi všeč na enak način kot on tebi.
Prav tako bi ti lahko bilo lažje to sporočiti ko bosta na samem, v primerjavi s tem, da bi to morala narediti pred celotnim razredom. Med kakšnim odmorom lahko pristopiš do njega in mu poveš, če lahko govoriš z njim za kako minuto ter stopita nekaj korakov stran od preostalih sošolcev. Pri samem pogovoru pa je najboljše, da izhajaš iz sebe in si iskrena ter mu poveš, kako se počutiš.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja