pac vglavnem smo bli na drsaliscu in pac ta fant je poslu prjatlja za moj snep in je reku da si ne upa sam pol je reku da je biu use to hec ampak js sm zaljubljena u njega kako naj zvem ce je tut on vame al pa ne?
• Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si delila svojo zgodbo. Iz tega, kar si napisala, se čuti, da ti je ta fant res pri srcu in popolnoma razumljivo je, da želiš izvedeti, kako se on počuti. Zaljubljenost je lahko čudovita, a tudi vznemirljiva in polna vprašanj, zaradi katerih smo zmedeni in negotovi. Nič čudnega ni, da se sprašuješ, kaj ta fant čuti do tebe, in prav je, da si vzameš čas, da razjasniš svoja čustva in situacijo.
Sprašuješ kako lahko ugotoviš ali je tudi on zaljubljen vate. Včasih ljudje svoje občutke pokažemo skozi dejanja. Opazuj, kako se obnaša, ko si blizu. Se zdi, da te išče s pogledom? Se nasmehne, ko te vidi? Išče načine, da bi bil v tvoji bližini? Ti posveča posebno pozornost? Vse to so lahko znaki, da mu je mar.
Če si mu že dala svoj "snep", lahko poskusiš z njim začeti kakšen tudi sproščen pogovor. Lahko mu napišeš nekaj preprostega, kot je: "Ej, ful sem se zabavala na drsališču. Kaj pa ti?" Takšen začetek je lahkoten in mu omogoča, da odgovori brez pritiska. Če opaziš, da se rad pogovarja s tabo, je to že dober znak. Če si preveč nervozna, da bi ga vprašala sama, lahko prosiš skupnega prijatelja ali prijateljico, naj preveri, kaj misli o tebi. Včasih je tako lažje, še posebej v tej začetni fazi.
Če zbereš pogum in se počutiš pripravljena, mu lahko tudi direktno poveš, kaj čutiš. Ni treba biti preveč resna ali obremenjena – lahko rečeš kaj takega: "Hej, vem, da si rekel, da je bil vse skupaj hec, ampak meni si res simpatičen. Kaj pa ti meniš?" Čeprav vem, da je to lahko strašljivo in zahteva pogum, lahko na ta način hitro dobiš iskren odgovor in ugotoviš, kako se počuti.
Pomembno pa je, da veš, da to, kako se on počuti, ne vpliva na tvojo vrednost. Če ugotoviš, da morda ne deli tvojih občutkov, je to lahko boleče, ampak to ne pomeni, da si naredila kaj narobe. Ravno nasprotno – pokazala si pogum in iskrenost, kar je nekaj, kar ne zmore vsak. Si čudovita, unikatna in si zaslužiš ljubezen, ki je jasna in vzajemna.
Medtem ko čakaš na njegovo reakcijo ali razjasnitev njegovih občutkov, se osredotoči nase, preživljaj čas z ljudmi, ki te cenijo in delaj stvari, ki te veselijo. Če se kdaj zalotiš, da dvomiš vase zaradi tega, kako se nekdo drug počuti do tebe, se spomni: nisi odgovorna za tuja čustva. Ljubezen je včasih zapletena in nepredvidljiva. Če ta fant morda ni gotov glede svojih občutkov, to vseeno odpira prostor, da v tvoje življenje pride nekdo, ki bo takoj vedel, kako čudovita si. Prava ljubezen te ne bo pustila ugibati, ampak bo jasna in iskrena. In prepričana sem, da te nekdo, ki te bo resnično ljubil, že čaka – če ne ta fant, pa nekdo, ki bo cenil vse, kar si.
Zaljubljenost je čaroben čas, in čeprav se zdi, da bi radi imeli takoj vse odgovore, je včasih prav čakanje del tega lepega procesa. Ne obupaj in si vzemi čas, da spoznaš njegove občutke. Ob tem pa ne pozabi tudi nase – uživaj v svojem času, bodi to, kar si, in se obdaj z ljudmi, ki te podpirajo. Verjamem, da boš našla pot, ki bo najboljša zate, in ne glede na to, kako se fant odloči, si vredna ljubezni, ki je iskrena in brez dvomov.
Držim pesti zate! ❤️ Če želiš še kaj vprašati ali deliti, sem tukaj zate.
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)