Dan!
js pa moja prjatlca sva ucasih hodle na plezanje (vsaka drugam) in obe sva nehali ker nisva imeli prijateljev. Septembra sva se zmenle da bova skupi hodle. Nikol nismo mankale zadnjic pa je bff zbolela in ni sla. Zato tudi jaz nisem sla. Tam so sami otroci ki so tecni in zlobni in stari 9 let. Nocem biti tam sama zato nisem sla. Jutri pisemo kemijo in obe se bi ucile zato tudi nisva sle danes na trening. Mami se je drugic zdrla name. Zacela se je dret da so sami izgovori in da sem odvisna od moje bff. Ampak zakaj pac zakaj bi mogla sama it nekam kjer mi ni fajn ce sm sama. Pac groza js sm pop*
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da te je grozno razjezil odziv tvoje mame na dejstvo, da že dvakrat nisi šla na trening plezanja. Prvič torej zato, ker ni šla prijateljica, drugič zato, ker sta se morali pripravljati na test iz kemije.
Verjamem ti, da družba tam morda ni najbolj idealna zate, saj so otroci, ki trenirajo s tabo, precej mlajši od tebe. Zapisala si, da raje ne greš na trening, kot da si tam sama.
V življenju se zagotovo prav vsi kdaj srečamo s situacijo, kjer nam družba ne odgovarja. Takrat se je smiselno vprašati, zakaj sploh počnemo neko stvar. Zakaj obiskuješ plezanje? Velik del plezanja  razumljivo predstavlja družba, preživljanje prostega časa s prijateljico. Vendar se poleg tega opomni, zakaj si v prvi vrsti sploh začela obiskovati plezanje – najbrž zato, ker ti je to všeč in v tem uživaš, je dobro za tvoje fizično in duševno zdravje, te sprošča, … Super se mi zdi, da imaš priložnost ta čas izkoristiti tudi za druženje s prijateljico, pa vendar se mi zdi ob tem škoda, da trening izpustiš samo zato, ker tam kdaj pa kdaj ni prijateljice. Kljub pomanjkanju družbe se lahko v tistem času osredotočiš na sam trening in doseganju tistega namena, s katerim si se prvotno sploh odločila za plezanje.
V kolikor pa ta velik odpor do treninga, ko tam ni prijateljice, presega tvojo željo po samem treningu in vsem dobrem, ki ga ta prinese, pa te spodbujam, da to izraziš na ASERTIVEN način. Nekaj napotkov, kako to storiš najdeš tukaj in tukaj.
Želim ti obilo plezalnih uspehov in te lepo pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije