Živjo
sem pametnjakovička in imam težave s prijateljico. Vsak dan se hoče igrati samo z mano in mi ne pusti da bi se igrala z drugimi in drugim ne pusti blizu mene. Ko pa se ona igra z drugimi je pa ne briga zame.
Hvala za odgovor.
Pametnjakovička
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da imaš prijateljico, ki hoče kontrolirati s kom se lahko družiš in s kom ne. Želi si, da celoten svoj čas posvetiš njej in ti ne pusti, da bi prijateljevala z drugimi, medtem ko sama to počne in se takrat ne zmeni zate.
Nič ni narobe s tvojo željo, da bi si želela preživeti čas tudi z drugimi osebami, to je pravzaprav zelo normalno. Zdi se, kot da moraš pri tej prijateljici postaviti meje glede vajinega odnosa. Predlagam, da se o tem s svojo prijateljico pogovoriš in ji odločno poveš svoje želje. Pri tem se poskušaj držati tako imenovane asertivne komunikacije – to je vrsta komunikacije, pri kateri se postaviš zase, hkrati pa upoštevaš tudi potrebe drugega in s tem zmanjšaš možnost nastanka konfliktov. Tehnika asertivne komunikacije je opisana tudi v kar nekaj člankih na naši spletni strani, tako da ti toplo priporočam, da malo pobrskaš in si prebereš napisano. Tu pa ti že prilagam dva članka:
https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/postavim-se-zase/
Želim ti veliko poguma,
Nika Koder, mag. psihologije