Zdravo,zanima me kaj pomeni če si horny?
Vsi fantje me to sprašujejo!
• Ka
Katkic
Hej! Mislim da to pomeni, da si potrebna spolnih odnosov. Pac ce te fant uprasa ce si horny, to pomeni: ali si potrebna spolnega odnosa?
pac fanti so mal posebni tak da to sprasujejo
kr neki
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem vprašanju si izpostavila, da te fantje večkrat sprašujejo, če si horny, in te zanima, kaj to pomeni. Prejela si tudi že en odgovor vrstnice, ki ti je povedala, da to pomeni, ali si potrebna spolnega odnosa.
Res je, horny bi lahko prevedli, da je nekdo potreben spolnega odnosa oziroma si ga želi, lahko bi tudi rekli, da je nekdo pohoten ali pa vzburjen. Gre za angleški pogovorni izraz, ki nekako nakazuje željo po spolnosti. V času najstništva je značilno, da se začne zbujati interes za nasprotni spol in tudi za spolnost. Pri fantih do tega včasih pride prej, zato tudi začnejo raziskovati spolnost in uporabljati s tem povezane izraze. Treba se je zavedati, da je raziskovanje spolnosti nekaj popolnoma normalnega in je povezano z raznimi hormonskimi spremembami. Pogovor o spolnosti je tudi nekaj, česar se ne rabiš sramovati.
Prav tako je možno, da te fantje to sprašujejo, ker se jim to zdi "fora". S tem te morda želijo zafrkavati, morda pa tudi spraviti v zadrego. Kako si se počutila, ko so te to vprašali? Kako si si razlagala to vprašanje? Vsekakor pa jim je verjetno zanimivo opazovati tvoje odzive. Na tem mestu me zanima, kako se po navadi odzoveš? V kolikor so te s takšnimi komentarji spravili v neprijeten položaj, je pomembno, da se nanje odzoveš tako, da jim poveš, da ti to ni bilo prijetno in si želiš, da s tem prenehajo. Več o takšnem načinu pogovora, ki mu sicer rečemo tudi asertivnost, pa si lahko prebereš v:
- članku o komunikaciji
- članku o asertivnosti
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje!
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja