Hej
Men se enostavno ne lubi ucit. Se spravim za zavezke sam men se ne lubi ucit, js grem rajsi na racunalnik igrce igrat.Ok grem resevat naloge na racunalnik sam ne se to se mi ne lubi. js zatavam v igrce.Vem ka bote zdej rekl. Naj si dam racunalnik vn iz sobe. tut to sm ze poskusu. sam ni užgal js namest da bi se ucil js sm šou na kalkulator resevat primere seštevanja. Ko pa je npr 1 dan do testa al pa sprasevanja pol se pa le mal ucim. sam pol pa dobim ponavadi 3 hocem pa 4.
ka zavraga nej nardim pomagite
Bl
Blaž
Lepo prosim za odgovor ker sem drug teden vprasan ang pa se pisemo jo.
Bl
Blaž
lepo vas prosim odgovorite mi prooosim
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Najprej bi se ti rada opravičila, da si moral čakati nekaj časa na odgovor. Povedal si, da imaš težave z učenjem. Po navadi se ti ne da učiti, začneš igrati računalniške igrice ali pa rešuješ neke naloge na kalkulatorju. Zato dobiš nekoliko slabše ocene kot bi si želel. Na koncu se vendar kak dan pred ocenjevanjem spraviš k učenju, ampak bi si želel, da bi se k tega lotil prej.
Na podlagi prebranega žal ne morem dobiti popolnoma jasne slike in bi me še vedno nekaj stvari zanimalo. Iz tvojega vprašanja sem sicer dobila občutek, da imaš največ težav z motivacijo za učenje, ne pa toliko s samimi tehnikami učenja. To pomeni, da ko se začneš učiti, poznaš različne načine učenja in se lahko naučiš snov, ki jo moraš predelati. Več težav pa imaš s samim zagonom, da se lotiš učenja. Za dodatno raziskovanje ti prilagam povezavo do dveh člankov o tem, kaj je motivacija za učenje in kako jo lahko izboljšamo.
- kako lahko izboljšam motivacijo?
Pomembno je, da premisliš o tem, kakšna je tvoja motivacija za učenje. Zakaj se učiš? A je vzrok v tem, da bi rad dobil dobro oceno, bil sprejet na željeno srednjo šolo, osrečil starše ali pa zato, ker te določena snov dejansko zanima? Podobno se lahko vprašaš, pri katerih predmetih imaš po navadi težave z učenjem? Ali je to povezano s specifično snovjo ali pa se ti ne ljubi učiti za noben predmet? Ko boš ugotovil, kakšne so tvoje navade pri učenju, boš lažje s pomočjo priloženih člankov izboljšal svojo motivacijo za učenje.
Druga stvar, na kateri bi lahko delal je načrtovanje učenja. Iz tvojega vprašanja lahko razberem, da se učenja lotiš nekaj dni pred samim ocenjevanjem, zato sklepam, da do sedaj nisi delal nobenih načrtov za učenje. Ali imam prav? Si kdaj poskusil z načrtovanjem? Samo načrtovanje se začne, ko izveš za določeno spraševanje, test ali pa seminarsko oziroma projekt. Ko izveš za nalogo, se je pomembno vprašati, koliko časa ti bo delo vzelo. Zatem moraš premisliti, koliko drugih šolskih obveznosti imaš v tem času in kdaj bi se te obveznosti moral lotiti. Samo nalogo je tudi dobro razdeliti na manjše koščke in tudi zanje predvideti, kdaj se jih boš lotil. Načrt potem zapišeš na vidno mesto in ga sproti preverjaš ter ocenjuješ, ali se ga še vedno držiš. Pomembno je, da si vztrajen, zato se ob potrebi lahko tudi dodatno motiviraš (npr. če en teden delaš v skladu z načrtom, lahko 2 uri v popoldnevu igrač igrice). Več o organiziranju časa za učenje si lahko prebereš tukaj. V priponki ti tudi prilagam delovni list, kjer lahko vidiš primer, kako lahko nalogo razdeliš na manjše kose, časovno opredeliš, do kdaj moraš kaj narediti, opredeliš nagrado in na koncu tudi preveriš, kako dobro ti je uspelo.
Upam, da ti je odgovor vsaj nekoliko pomagal in ti želim vso srečo na spraševanju in testu iz angleščine.
Lepo bodi!
Dora Mališ, dipl. psih. (un)