Hej hej. Tukaj Katja. Muci me ker ne dobivam dovolj pozornosti s strani fanta. Sem malo premalo samozavestna. Zelo mi ni vsec da fant pije alkohol skoraj vsak vikend. Kaj lahko storim?
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Katja,
opisuješ svoje občutke, da ne dobivaš dovolj pozornosti s strani fanta. Prav tako navajaš, da si premalo samozavestna. Skrbi te, ker fant vsak vikend pije alkohol in te zanima, kaj lahko storiš glede tega.
Lahko si predstavljam, da ti je težko s temi občutki. Najboljši način za rešitev tvojih skrbi je pogovor s fantom. Predlagam ti, da fantu predstaviš, kako se ti počutiš glede tega, da vsak vikend uživa alkohol in zakaj imaš občutek, da nimaš dovolj pozornosti z njegove strani. V pomoč pri tem ti je lahko asertivna komunikacija. To je komunikacija, ko svoje občutke, potrebe in želje jasno izrazimo, ob tem pa upoštevamo občutke in potrebe drugih. Več o asertivni komunikaciji si lahko prebereš na povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/komunikacija/. Prav tako je zelo uporabno, da pri sporočanju svojih občutkov uporabiš »jaz sporočila«. Pri jaz sporočilih gre za to, da povemo, kako smo mi doživeli situacijo in kaj mi ob tem čutimo. Ob tem pa ne napadamo sogovornika, ne prelagamo odgovornosti na sogovornika. Več glede jaz sporočil si lahko prebereš na povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/5-temeljnih-nacel-za-ucinkovito-komuniciranje-ko-smo-v-tezavah/ pod točko 1.
Upam, da ti bodo navedene povezave v pomoč, da se boš lahko pripravila na pogovor s fantom. Jasna komunikacija je čudežno orodje, pomaga nam lahko rešiti marsikatero dilemo v odnosu.
Če boš imela še kakšno vprašanje, te lepo vabim, da mi še pišeš.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije