s fantom sva skupaj 9 mesecev.
mislim, da sem ga v teh 9ih mesecih kar dobro spoznala. on je res popoln za mene. no vsaj tako se mi zdi. na čase. na čase je pa tak zajeban. midva se skregama sigurno najmanj 2x na teden. probala sva že vse možno, da bi se najina zveza izboljšala. in zaj ne vem kaj naj naredim. ne vem je to da se kregama mogoče znak da moreva narazen? ali ima kdo kakšen predlog kako bi se lahko to izboljšalo?
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si s trenutnim fantom skupaj devet mesecev in si ga v tem času že dodobra spoznala. Čeprav se ti na čase zdi popoln zate, se vseeno veliko kregata in ne vesta kako bi te konflikte zmanjšala. Nisi prepričana ali je to znak, da bo zveze kmalu konec ali bi to lahko še kako rešila.
Konflikti v sami zvezi še niso znak, da je te zveze konec. V vsaki zvezi se pojavljajo konflikti, skoraj nemogoče je, da bi bila zveza tako »popolna«, da do konfliktov nikoli ne bi prišlo. Je pa seveda zelo odvisno od tega kako ti konflikti potekajo. Pomembno je, da tudi v konfliktih še vedno ohranjamo spoštljivo komunikacijo. Tu bi te usmerila še na članek, ki se dotika učinkovitega komuniciranja v konfliktih: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/5-temeljnih-nacel-za-ucinkovito-komuniciranje-ko-smo-v-tezavah/
Nisi omenila točno zaradi česa se znajdeta v konfliktih. Vendar je zelo pomembno v vsaki zvezi tudi to, da imata partnerja vsaj približno enake cilje in vrednote v življenju (npr. zelo težko bo potekala zveza med dvema osebama, kjer si en želi otrok, drugi pa ne). Je pa res, da si sama še zelo mlada (starosti fanta ne vem), tako da je normalo, da se tudi vrednote in cilji v tem obdobju še spreminjajo.
Pri vprašanju ali je potrebno zvezo prekiniti ali ne, je seveda pomemben tudi tvoj občutek, torej ali se v tej zvezi zares dobro počutiš ali ne. Predlagala bi ti torej, da slediš svojemu občutku. Torej ali je ta zveza res nekaj, kar si želiš v svojem življenju in te osrečuje.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije
ku
kuj_neke12345
ja zadnic sva sla narazen zaradi tega ker se je ze 3x zgodilo da bi si piso z drugo punco. naj razlozim
1x je bilo z eno punco s katero se nisem prevec obadala pac probala sem ignorirati
2x je blo z eno punco ki je 7. razred? bila sva na smucanju in sem cisto slucajno videla njun chat. seveda sem se skregala z njim ampak je reko da je blo kao iz zajebancije. sem spet probala pozabit
3x pa je bilo ko sem videla da ima na best friend listi na snapu na 4. mestu eno njegovo sosolko. najprej me je malo zmotilo saj on ve kako mi gre ta punca na zivce, in tudi on je veckrat rekel kaj cez njo. cez cas pa sem od prijateljice dobile skrin kako je biu on na sliki in napisal: ko jebe (moje ime) ti sao posli???? seveda sem to skrinala in mu poslala da je konec. cez cas mi je ta njegova sosolka tudi napisala celi spis kako je vse potekalo, kaj ji je vse pisal itd. z njim sem koncala. minilo je 2 dni na kar se je pojavil pred mojo hiso, ces da se hoce pogovorit. povedal mi je se svojo stran in seveda polovico zgodbe zanikal. nisem se vedno hotela imeti nic z njim saj sem si mislila da ce je ze 3x zakaj se pol 4x nebi? bila sem v dilemi saj nisem vedela komu naj vrjamem. preden je prisel so mi tudi njegovi prijatelji rekli da je pac kreten, da naj ga pustim ker ce bom nazaj z njim bom sama sebi skodo naredla, saj na njihovo plat tudi se po eni sansi pri njem nebo razlike. 1h mi je govoril da mu je zal, da se ne bo ponovilo itd. po eni strani mu hocem vrjet, ampak po drugi starni pa se mi vedno nekaj pravi da se ne bo spremenil.
po vsem tem sem se mu dala eno priloznost. zdaj bom videla kako bo vse potekalo ampak se vedno mi ta punca ne gre iz glave. karkoli ali kjerkoli sva ne morem nehat razmisljat o tem. vedno ko sva v soli in vidim tisto punco mi ni vec da bi bila z njim. ne vem sploh kaj naj. 10000x na dan mi pove da neo vec isto da se je spremeno in da se to neo ponovilo.
kaj naj naredim da cim bolj pozabim na to punco oz zmanjsam ljubosumje in sao probam uzivat v momentih ko sva si v redu?
ali je moznost da se je spremenil?
Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da je glavni razlog vajinih konfliktov in razhodov fantovo dopisovanje z drugimi puncami. O njegovi neresnosti te opozarjajo tudi njegovi prijatelji. Želiš verjeti, da se bo izboljšal in prenehal z dopisovanjem, vendar pa hkrati o tem tudi dvomiš. Zanima te, kako fantu zaupati in zmanjšati ljubosumje ter se osredotočati le na vajino zvezo.
Iz tvojega zapisa lahko razberem, da te je to njegovo dopisovanje dokaj prizadelo. Povsem normalno je tudi, da si z vsakim njegovim dodatnim dopisovanjem z drugo punco, še nekoliko bolj izgubila zaupanje vanj. V takih primerih se je tudi vedno težje znebiti ljubosumja, ki se pojavlja. Tvoje ljubosumje se v tem primeru zdi tudi upravičeno, saj je, če prav razumem, tvoj fant tej dotični punci namenil kar nekaj pozornosti. Morda bi te usmerila še na članek, ki govori ravno o tem, kar te zanima: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/ljubosumje-kako-mu-ubezati/.
Na vprašanje ali se je spremenil ali ne, je nemogoče odgovoriti. Največ o tem bodo najverjetneje povedala njegova dejanja. Lahko pa tudi sama opaziš, da so se dejanja, ki so te prizadela, do sedaj pri njemu ponavljala. Tu moraš vprašati sama sebe ali si se pripravljena s temi dejanji morebiti soočati tudi v nadaljevanju vajine zveze?
Na koncu bi te še enkrat spodbudila, da razmisliš o tem, kako se sama počutiš v tem razmerju? Ali od njega dobiš spoštovanje, ki si ga zaslužiš? Ali upošteva tvoja čustva? Ali dobro v tem primeru res preteta slabo? Srčno te spodbujam, da o tem zares razmisliš in postaviš sebe na prvo mesto.
Želim ti vse dobro,
Nika Koder, mag. psihologije