Zdravo mene zanima kako se izogniti potrebi po seksu ker sm v oš in nimam fanta to čutim pa kot potrebo?
Bo
Bond007
Ne moreš se, te bo že minilo.
Sicer pa po potrebi samozadovoljevanje, ukvarjanje s športom in koristna poraba energije, kvalitetno porabljanje prostega časa v dobri družbi ter potrpežljivo iskanje pravega fanta, ki te ne bo samo izkoristil. Ne bodi "lahko dekle", da ti ne bo žal. Nisi pa edina in vsak gre skozi to. Good luck!Citiraj
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
veseli me, da si se nam odločila pisati. Kar sem razbrala iz tvojega sporočila je, da čutiš potrebo po seksu, a si tega ne želiš čutiti oziroma se želiš tej potrebi izogniti. S tem, da čutiš potrebo po spolnosti, ni nič narobe. Ravno nasprotno – normalno je, da se takšni občutki pojavijo v času pubertete. To je obdobje, ki se navadno začne med 13. in 16. letom, a osebe lahko vanj vstopijo različno hitro, nekatere kasneje in nekatere pozneje. Najverjetneje si tudi ti v obdobju pubertete, zato omenjeno željo po spolnosti morda pri tebi spremljajo še kakšne druge spremembe značilne za to obdobje. Zanj je namreč značilno intenzivno telesno in čustveno dozorevanje, pospešena telesna rast in izločanje različnih hormonov. Predlagam, da prebereš ta kratek prispevek na naši spletni strani, ki opisuje to obdobje in spremembe s katerimi se morda srečuješ tudi sama - https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/dodaj-article-page-220224144724/.
Tvoji občutki in potrebe so torej zelo normalne, prav tako pa ti moram povedati, da se jim ne moreš povsem izogniti. Lahko pa jih zadovoljiš kljub temu, da trenutno nimaš fanta. Poskusiš lahko s samozadovoljevanjem, ki navadno vključuje božanje in dotikanje lastnih intimnih predelov, kar spremljajo prijetni občutki v telesu.
Kljub temu, da sem ti dala nekaj informacij in en predlog mi lahko, v kolikor želiš nadaljevati s pogovorom, zaupaš še nekaj informacij. Lažje ti bom pomagala, če mi zaupaš koliko si stara, pa tudi kaj je razlog, da se bi želela potrebi po spolnosti izogniti?
Upam, da si že s tem odgovorom pridobila informacije, ki jih potrebuješ. Seveda pa te vabim, da nam v nasprotnem primeru ponovno pišeš.
Lepo bodi,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)
Ba
Bagi
Jst sm tudi v oš in čutim potrebo sem la fant zame drži isto samozadovoljevanje in tako naprej
Bo
Bond007
Seveda Bagi, znajdi se in poskusi ne preveč "težit" puncam. Čeprav se ti bo slišalo smešno, človek naj bi se od živali razlikoval po kulturi, inteligenci in samoobvladovanju (čeprav trenutna politična žarišča po svetu tega ne kažejo dobro). Good luck!