Pozdravljeni,
zanima me kako naj vem ali je fant vame, ali če mu naj grem pisati ali začnem pogovor?
Zgodba je dolga in ne bom dolgovezila, situacija pa je takšna da sem se pogovarjala z fantom ki mi je bil res usec, zdaj pa sva se nehala pogovarjati in ga pogrešam, ne upam pa si mu prva pisati ali stopiti do njega, saj je skrbi da bo mislil da sem tečna.
Na začetku sva se pogovarjala preko spleta sva se pa videla tudi v živo saj hodiva na enako šolo, ampak po tem ko je je videl v soli se je začel skrivati in izogibati in ne vem zakaj... In to mislim prav za res skrivati, vse mi je čudno. Zdaj pa gre tudi kdaj mimo mene kot da je ne pozna.
Moje prijateljice pa mi pravijo kako je skos gleda in vse, in tudi jaz ga dobim da je gleda samo pogledam stran saj me je sram.
Strah me je da sem kaj narobe naredila jaz, čeprav sva imela čisto normalne pogovore in moje prijateljice cele situacije ne vedo.
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zdi se, da si v situaciji, kjer te zanima, ali fant deli enake občutke do tebe, hkrati pa te njegova dejanja begajo – na trenutke se zdi, da te opazuje, drugič pa se ti izogiba.
Razumem tvojo zmedenost in negotovost glede tega. Na podlagi tega, kar opisuješ, se lahko njegovo obnašanje razlaga na več načinov – morda je sramežljiv, negotov glede lastnih občutkov ali pa ne ve, kako naj se obnaša v tvoji bližini.
Najprej ti želim povedati, da nisi naredila nič narobe. Če sta imela prijetne in normalne pogovore, potem najverjetneje vzrok za njegovo obnašanje ni nekaj, kar si storila ti.
Morda sam doživlja nekaj podobnega kot ti – čeprav ti je všeč, mu tega ne kažeš jasno. Če tudi ti umikaš pogled, je možno, da tvoje vedenje razume kot nejasne ali celo mešane signale.
Glede tega, ali mu pisati ali ne – če ga pogrešaš in si želiš nadaljevati odnos, naredi prvi korak. Tako boš videla, ali je pripravljen na pogovor. Če se odzove pozitivno, je to dober znak. Če pa odgovarja zadržano ali sploh ne, je morda bolje prepustiti stvari toku. Ne glede na izid boš vsaj dobila nekaj jasnosti in ne boš več ostajala v negotovosti. :)
Vseeno me zanima, kako se počutiš v tem odnosu? Če imaš občutek, da ti njegova dejanja povzročajo več stresa kot veselja, potem premisli, ali se splača vlagati energijo v nekoga, ki ni dovolj samozavesten, da bi se odkrito pogovarjal s tabo.
Veliko poguma ti želim!
Cita Jenko, mag. psihologije
To
Torta2000
Js mam neki uprašanj:
1. Js se učasih kot d želim poskodovat npr. ko gremo s sošolci pokat petarde učasih kr nočem spustit petard kokr da hočem občutit bolečino ko mi poči v roki kaj naj naredim da me bo ta želja minila?
2. Zelo sm poteebem adrenalina in ne vem kako naj ga dobim razen z nevarnimi stvarmi nasvete prosim kako naj ga dobim.
3. Sem star 13 in sm zelo potreben čeprou mastrubiram me to že malo dolgočasi in bi zelo meu rad sex.
4. Zelo si želim imet punco ker res rabm sam nekoga s katerim se lahko odkrito pogovarjam ker starši, psihiater in prjatli preprosto ni enako(še nikol nism meu punce).