Zivjo pisem vam ker ste mi ze veckrat pomagal da upam da bi mi tt zdj. Uglavnem ugotvila sem da sm malo prevec obsedena z fanti in to mislim tko npr da spoznam enega tko radnom in mi je na prvi pogled zelo usec,pa se sploh nisva govorila in tako. Pac u kaficu(studenstko delo) delam jst in  en lustn sodelavec ki mi je biu na prvi pogled zelo simpaticen in takoj ko sva bila sama sva se zelo veliko pogovajrala in tt nekako ujela  ceprau je on mlajsi(1 leto) ampk ja uglavnem ko je bli skor konc sluzbe bi mogla use sama narediti on ni rabu nic in mi je useen pomagal ampk pol sva se se bolj pogovajrla in kasnej ko je blo use koncano sm ga uprasala z snap in sem ga dubla ampk pol sva si tako ful snapala, zdj ene 3krat sva si  pisala neki o osebenm lifeju(tko sola,hobi) vecinoma pa samo o sluzbi. In zdj tuki je zdj problem da sem se jaz navezala nanjga tko zlo da mi je postaja usec, in tko je pr men vedno ko se spoznvanm z bolj sinpaticinimi fanti ampk vedno in tt zdj sem sanjala kaj bi bilo za u naprej pac zveza in take stvari.In pac vem da je en problem to da se sama sebe nimam rada in da iscem drugje potrditev. Ampk  rada bi vedla zkj se mi to dogaja? pa tudi isto je blo z mojim biusim sm da sva se drugje spooznala? In ali sem.glupa da ce mam to obsedenost po blizini in use to iin kako se naj tega resim pred zacetkom sole??
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, se bojiš, da si se prehitro navezala na fanta, ki si ga spoznala v poletni službi. Zdi se ti, da se prehitro navežeš in ti fantje postanejo hitro všeč. Praviš, da je to zato, ker iščeš potrditev v odnosih, rada bi izvedela, zakaj se ti to dogaja.
Ko se oseba ne počuti dovolj samozavestno ali ima nizko samopodobo, lahko pogosto išče potrditev svoje vrednosti preko odnosov z drugimi, še posebej v romantičnem kontekstu. To lahko privede do hitre navezanosti na nekoga, ki pokaže znake pozornosti in naklonjenosti. Seveda pa je v določeni meri iskanje potrditve, da nas ima nekdo rad, v razmerju zdravo.
Včasih se naše pretekle izkušnje in odnosi z družinskimi člani ali prijatelji odražajo v naših trenutnih medosebnih odnosih. Če si v preteklosti doživela negotovost v odnosih ali pomanjkanje pozornosti, se morda nezavedno trudiš to nadomestiti v novih odnosih.
Ob tem pa je treba izpostaviti, da s tvojim zanimanjem za sodelavca ni čisto nič narobe, še posebej, ker sta vzpostavila dober stik in si očitno delita skupne interese. To, da je pokazal interes, da ti pomaga in se zate potrudi tudi izven delovnih obveznosti, je dober znak, da ti je naklonjen. To so običajni začetki, kako se lahko razvijejo prijateljstvo ali celo globlji odnosi.
Seveda pa je pomembno, da nadaljuješ s komunikacijo na način, ki je odprt in spoštljiv do obeh. Uživaj v procesu spoznavanja in ne obremenjuj se preveč s pričakovanji o tem, v katero smer bo šel vajin odnos. Vzemi si čas, da bolje spoznaš njegove vrednote, interese in kako se obnaša v različnih situacijah. To ti bo pomagalo bolje razumeti, ali je resnično primeren za odnos s tabo.
Nadaljevanje s takšno odprto in pošteno komunikacijo bo zagotovilo, da bosta oba jasna glede svojih občutkov in pričakovanj, kar je ključno za zdrav odnos, ne glede na to, ali se bo razvil v prijateljstvo ali romantično razmerje.
Ponovno se bom navezala na težavo, da hitro iščeš potrditev v odnosu. Kako lahko premagaš to težnjo? Zelo pomembno je, da delaš na svoji samozavesti in samopodobi. To lahko vključuje aktivnosti, ki te osrečujejo in pri katerih se počutiš kompetentno. Ostale napotke lahko najdeš tukaj.
Poskusi zavestno razmisliti o svojih odnosih. Preden globlje vpleteš v odnos, si vzemi čas, da spoznaš osebo in razmisli, ali je resnično kompatibilna s tvojimi vrednotami in željami. Prav tako se je dobro naučiti, kako postaviti zdrave meje. To vključuje prepoznavanje, kdaj in kako veliko svojega časa, energije in čustev vložiš v odnose.
Razvijanje odnosov postopoma in na osnovi realnih pričakovanj lahko pomaga preprečiti, da bi se na osebo prehitro navezala. Spoznavanje osebe v različnih okoliščinah in preko daljšega časovnega obdobja ti lahko da boljšo predstavo o tem, ali je ta oseba prava za tebe.
Kot zadnje je pomembno, da se zavedaš, da tvoje vrednosti ne določa to, ali si v romantičnem razmerju ali ne. Tvoja vrednost ni odvisna od tega, kdo je ob tebi. Delo na samospoštovanju in samozadostnosti ti lahko pomaga razviti bolj zdrave in izpolnjujoče odnose. Ne boj se poiskati pomoči, če čutiš, da jo potrebuješ.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije