Ziujo js mam par problemckou
Pred kksne 4 mesce nazaj sm se rezala in pol sm se nehala zdj mi pa spet misli prhajajo da bi se spet zacela in tko ful bl sm zaprta vase skor nc ne jem pac nocm jest nemorm ubistvu kr sam da vidm hrano mi gre na bruhanje tkoda nvm ce mam kksn problem z hrano al neki sam pac mogoc se mi to dogaja kr so me u soli ful zalil skos da sm debela in to mi skos ostaja v glavi in pol se usak dan tehtam mam 55 kg pa 175 cm tkoda zame cist prevec rada bi mela okol 45 kg da bi mela pac perfect body pac upam da mi boste loh pomagal k sama nvm vev kko napre
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Draga Anci!
Vesela sem, da si svoj zapis objavila na naši svetovalnici. Praviš, da razmišljaš o tem, da bi se spet rezala. Ne počutiš se najbolje, poleg tega pa navajaš tudi težave, povezane s prehrano in telesno težo.
Lahko razumem, da ti najbrž ni najlažje. Zapisala si, da so te v šoli pogosto žalili, da imaš prekomerno težo, a če pogledava tvojo višino in težo, kot jih navajaš v sporočilu, z gotovostjo lahko rečeva, da tvoja teža vsekakor ni previsoka. 45 kilogramov pri 175 centimetrih višine pa bi pomenilo, da bi bila tvoja telesna teža absolutno prenizka in zato tudi nezdrava. Za tvojo višino so take številke kilogramov vsekakor prenizke. Poleg tega da prenizka telesna teža že na splošno ni zdrava, morava upoštevati tudi dejstvo, da se tvoje telo še razvija (tudi možgani!), zato opuščanje hrane vsekakor ni ustrezno. Posledice so lahko nevarne. Tako v tem primeru zagotovo ne moreva govoriti o 'perfect body'. Si kdaj razmišljala, da so tvoje predstave o 'idealni' telesni podobi morda neustrezne? Upam, da se zavedaš izkrivljenosti telesnih podob, kot so pogosto prikazane v medijih in na spletnih socialnih omrežjih. Svetujem ti, da malo pobrskaš po naši spletni strani, ki v člankih nudi veliko nasvetov o zdravem načinu življenja – ki pa je vsekakor pomembnejši od idealnega izgleda! Nujno pa si preberi tale članek.
V svojem sporočilu navajaš tudi nekaj dejstev, na katera morava biti izjemno pozorni: praviš, da ti hrana dejansko ne paše; ves čas se tehtaš in tako spremljaš svojo težo; posluževala si se samopoškodovalnega vedenja (rezanja). Vse to so znaki, ki nakazujejo, da se s tabo nekaj dogaja in da je potrebno ukrepati. Verjetno si že slišala za motnje hranjenja in te nujno potrebujejo strokovno obravnavo in pomoč. O motnjah hranjenja si lahko prav tako prebereš na naši spletni strani, usmerjam pa te tudi na povezavo, kjer lahko pregledaš možnosti, kje poiskati strokovno pomoč. O tvoji stiski vsekakor ne bi bilo slabo govoriti tudi z nekom, ki mu zaupaš. To so lahko starši, prijatelj ali prijateljica, oseba iz šole… Želim ti, da o svoji stiski z nekom spregovoriš in da potem skupaj naredite korak proti strokovni obravnavi. Za začetek bo super že samo to, če obiščeš osebnega zdravnika oz. zdravnico in prepričana sem, da boš že tam dobila super usmeritev za naprej.
Smo ti pa vedno na voljo tudi svetovalci našega portala in z veseljem vsakič prisluhnemo tvoji stiski ter pomagamo po najboljših močeh. V kolikor te še karkoli zanima, mi napiši! Te pa iskreno spodbujam, da upoštevaš kakšnega izmed mojih predlogov in močno držim pesti zate. Vse dobro.
Lea Prinčič, mag. psihologije