Pozdravljeni,
Kmalu bom stara 18 let in ne morem mimo tega, da še kar nimam fanta in nimam nobenih pravih izkušenj pri teh stvareh. Veliko sem slišala kako se nekatere počutijo slabo, ker imajo recimo vse prijateljice že fante ampak samo one ne in nekako mi to takrat še ni bilo relatable sedaj pa mi malo je, pa ne zato ker bi se primerjala ampak tako zaradi sebe, ker se sprašujem kaj delam narobe in zakaj ga še nimam. Začela sem delati na sebi in še bolj skrbeti zase pa tudi samozavest se mi je res povečala in lahko rečem da imam sama sebe raje kot kdajkoli prej. Nimam popolnega življenja in seveda da je še veliko stvari ki jih lahko izboljšam na sebi tako mentalno kot fizično. Ne vem res se sprašujem včasih zakaj? Pa saj se tolažim s tem da bo že prišel čas ampak kdaj? Zdi se mi da imam sedaj v svojem življenju ta prostor za še nekoga in da ni nič narobe če sebe dopolnjujem in izboljšujem tudi takrat ko imam nekoga. Drugače ne bi rekla da sem zagrenjena in negativna oseba in da zaradi tega ne najdem nikogar ampak ne vem nihče mi ni zares všeč, pa nisem zbirčna samo nisem še začutila tiste iskrice. Mislim nazadnje sem jo dve leti nazaj in vem kako je, pa tudi pred nekaj tedni sem nekoga spoznala ampak žal je nerealno biti s to osebo zaradi okoliščin. Včasih si lahko predstavljaš neke stvari ampak resnične so lahko samo v mislih kar je žalostno. Nekako si pri tej osebi tudi nisem pustila čutiti, ker sem se bala da bi prijaznost zamenjala z všečnostjo in da bi preveč pozornosti namenila temu, ker je bilo vse zelo stresno zaradi začetka nečesa in sem se poskusila bolj osredotočiti na druge stvari. Mogoče pa je to problem da še preden bi karkoli bilo zaprem čustva in si ne pustim da bi šlo naprej, ker me je strah in preveč premišljujem. Res si želim imeti nekoga in deliti vse stvari ter občutke z nekom, doživet te prve trenutke,...
Upam da vas nisem zmedla. Morala sem se izpisati ker mi že dolgo časa leži na duši in rabim pogovor. Hvala ker ste prebrali. Lep začetek tedna želim :)
• at
atlet2012
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.
• lj
ljubezen
Lahko   ti povem da imaš še veliko casa da bi spoznala nekega fanta ki se boš v njega zaljubila   .
Vcasih   sem jaz gledav kako sem bil usamljenj ko nisem imel svoje punce  .
Drugače   greš pa lahko na kakšno zabavo   tam kjer bo glazba ter se ugleduj kakšnega fanta   za ples  .
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej bi te rada pohvalila za aktivno delo na sebi.
Razumem, da si v letih, ko tvoje prijateljice in sošolke dobivajo fante, in da lahko to nehote ustvari pritisk ter izzove nesigurnosti glede pomanjkanja romantičnih razmerij in izkušenj. Logična posledica je, da se vprašamo, kaj sami počnemo narobe, pa največkrat prav nič. Vsak ima svoj proces; nekateri grejo v romantična razmerja hitreje, drugi kasneje. Sama imam prijateljice, ki so stare 24 let, pa še nikoli niso imele fantov, pa ni z njimi prav nič narobe. Razumem te, da si ta trenutek poleg sebe želiš nekoga, s katerim boš lahko preživela čudovite trenutke in skupaj z njim rasla. Ampak da najdeš osebo, s katero začutiš iskrico in si lahko popolnoma sproščena, je včasih potreben čas. Največkrat »ta pravega« srečamo popolnoma po naključju in nepričakovano!
Vidim, da že veliko delaš na sebi, kar se mi zdi zelo spodbudno in pohvalno. Poleg tega te želim opomniti, da je delo na sebi vseživljenjski proces, zato zaupaj poteku in ne bodi prestroga s seboj. Samozavest in pozitivna samopodoba sta ključni komponenti tudi v odnosih z drugimi, saj smo le tako lahko iskreni in sproščeni. Poleg tega pa prepira z bližnjo osebo ali pa prekinitev prijateljstva ali razmerja ne bomo dojemali kot, da je problem nujno v nas, ampak bomo v razumevanje vključili tudi druge dejavnike, kot na primer, da imamo drugačne vrednote, prepričanja in interese, ter da je popolnoma normalno, če se z nekom ne razumemo več tako dobro. Pomembno se mi zdi, kar si tudi sama izpostavila, da se imaš rada in da sebe ne vrednotiš glede na pozornost ali odnose s fanti.
Zapisala si, da si pred nekaj tedni spoznala fanta, s katerim ne moreta biti skupaj zaradi okoliščin. Misliš, da bi lahko ob njem začutila te iskrice, ki jih opisuješ, če bi si dovolila čutiti? Si se kdaj vprašala, zakaj si ne dovoliš čutiti, česa te je strah, in iz kje ta strah izhaja? Te morda skrbi, da se boš preveč navezala na osebo in da te bo prizadela, ali pa te je morda strah pred novimi romantičnimi izkušnjami? Predlagam ti, da ne pustiš strahu, da te vodi, temveč se raje prepusti občutku in intuiciji. Pred vsako nepoznano izkušnjo ali situacijo po navadi občutimo strah, ki ima funkcijo, da nas brani pred morebitno nevarnostjo. To čustvo lahko 'obrneš' v pričakovanje in doživiš razburljivo novo dogodivščino. Velikokrat se namreč izkaže, da je bil strah nepotreben, saj nas na koncu čaka čudovita izkušnja ali pa se z njo nekaj naučimo.
Upam, da ti je odgovor vsaj nekoliko pomagal, če pa imaš še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Objem.
Cita Jenko, dipl. biopsihologinja
• An
Ana Lešnik