Nemorem se zbrati pri delanju za šola v šolu ne moram slediti saj me zmoti vsak šum k temu pa sledijo slabe ocene kaj naj naredim kako se zbrati
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Hvala za tvoje vprašanje. Praviš, da imaš težave s sledenjem pri pouku zaradi raznih motenj iz tvoje okolice in da so posledica tvojih težav s sledenjem slabe ocene. Predstavljam si, da se ob tem počutiš precej obupano. Vendar bi ti za začetek rada sporočila, da je že samo dejstvo, da da prepoznaš problem in iščeš odgovore, odličen prvi korak na tvoji poti do rešitve. Kaj lahko v tvoji situaciji storiš?
Razliko lahko naredi že samo mesto, kjer v razredu sediš - če trenutno sediš kje v ozadju ali v sredini učilnice, ti predlagam, da prosiš učiteljico, če se lahko presedeš v prvo vrsto. Mesto v prvi vrsti pomeni, da boš pred seboj videl le učiteljico/učitelja in tablo in tako ne boš imel pregleda nad ostalimi sošolci, ki bi lahko bili zate moteči. Predlagam tudi, da se usedeš na stran razreda, kjer ni okna, saj se boš tako izognil tudi šumom in motnjam, ki bi lahko v razred prišli od zunaj.
Prav tako ti svetujem, da učiteljici/učitelju postavljaš čim več vprašanj - naj te ne skrbi glede tega, da je odgovor na kakšna vprašanja že bil podan - učiteljici/učitelju je veliko bolj pomembno, da ti snov razumeš, kot pa je problem še enkrat obrazložiti odgovor. Če ti ob koncu ure še vedno manjka kak del razlage, prosi kakšnega sošolca ali sošolko, če ti lahko posodi svoj zvezek, da si prepišeš informacije, ki jih med uro nisi uspel do konca zapisati. Snov si zapisuj v zvezek, pri tem pa uporabljaj veliko barv, kjer lahko, pa si kakšen del razlage tudi nariši.
Pri urah si vzemi toliko časa, kot ga potrebuješ, četudi to pomeni, da ga potrebuješ nekoliko več kot ostali, s tem ni nič narobe. Vsak izmed nas potrebuje svoj čas.
Pri delu doma je pomemben tudi tvoj delovni prostor:
https://www.tosemjaz.net/razisci/sola-ucenje-in-prosti-cas/pripravimo-si-delovni-prostor/
Organiziraj si čas za učenje:
https://www.tosemjaz.net/razisci/sola-ucenje-in-prosti-cas/organizirajmo-si-cas-za-ucenje/
Poišči nasvet tudi pri šolski svetovalni delavki/delavcu, kamor se lahko oglasiš sam ali skupaj s katerim od staršev. Kar pogumno!
Srečno!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)