Jaz in moj fant sva skupaj že več kot leto in pol. Do lanskega poletja, torej poletje 2025, sva se imela zelo lepo, odnos se mi ni zdel kljub temu da sva že toliko časa skupaj nič spremenjen. Potem pa so se nenadoma začeli prepiri, po več dni nisva govorila, takrat ko bi lahko prišel k meni ni, ves čas sva se kregala, veliko je bil vzunaj s prijatelji. Od kolegice izvedela, da se moj fant na skivaj fugira in da mi to prikriva že dobrih pol leta. Ko sem ga o tem povprašala mi je povedal, da je res. Pogovorila sva se, povedal mi je, da mi ni povedal, zato ker ga je bilo strah, da ga bom pustila. Vse najine prepire sem kar naenkrat razumela zakaj so se zgodili. Jaz sem mu oprostila, sedaj je drugače. To pot sva prehodila skupaj in vesela sem, da je konec, že od oktobra se odvaja in odlično mu gre. Med sabo sva iskrena in se imava lepo. Zdi se mi, da se imava raje, kot sva se imela prej. Me pa teži ena druga stvar.
Takrat ko mi je še vedno prikrival, je to povedal svoji prijateljici iz otroštva, ki je sedaj v srednji šoli tudi njegova sošolka. Ona mu je predlagala naj mi pove, vendar on tega preprosto ni zmogel. Hotela mu je pomagati, da bi nehal, vendar žal brez uspeha. Midve sva bili prijateljici, ne tesni vendar vselej sva si bili relativno blizu. Tega, da mi moj fant to počne za mojim hrbtom mi ni nikoli omenila, niti namignila mi ni. Še isti teden, ko sem izvedela, sva šli skupaj ven in tudi takrat mi ni povedala. Vsakič ko sva se med poletjem s fantom skregala, sem šla do nje in jo spraševala, če ona ve, da je kaj narobe, če je moj fant kaj drugačen, če se fugira, če je spet začel kaditi...., saj živta relativno blizu in so se z njihovo friend groupo veliko družili med počitnicami. Ona je vedno, preden mi je odgovorila, šla vprašat mojega fanta, kaj mi lahko pove in kaj ne. Potem ko sem izvedela, da mi je ona ves čas lagala, sem ji povedala, da se ne želim družiti z ljudmi, ki z mano niso bili iskreni, vendar me nič ne moti, če je še vedno v isti friend groupi, kot moj fant. Lepo sem ji povedala, ker nisem taka, da bi želela ustvarjati dramo, ali da bi bila namerno nesramna do nje. Proti koncu počitnic se je začela obnašati čudno. Mojega fanta je vabila naj pride na igrišče, da bodo vsi iz friend groupe tam, potem pa ko je prišel sta bila sama. To je storila večkrat. Izvedela sem, da je vsem kolegom mojega fanta govorila, da nisem dovolj kul zanj, ker se ne fugiram in ker ne kadim, ter da sem apparently predebela zanj. Prav tako je svojim prijateljicam kazala slike mojega fanta brez majice, ki jih je sama posnela, ko so bili v juniju na poletni ekskurziji v Dalmaciji, in jim govorila kako si ga jaz ne zaslužim in kako si moj fant zasluži boljšo. To me je zelo prizadelo, postala sem zelo nesigurna sama vase in sem se začela počutiti zapostavljeno v lastnem odnosu s svojim fantom. Prav tako mi ni prav nič pomagalo, da sem izgubila zaupanje vanj, ker mi je lagal gre fug.
Moj fant je pri njej postavil mejo in ji povedal, da želi, da se ona do njega obnaša kot, da ima punco, da neha s širjenjenjem govoric o meni in o najinem odnosu ter da si želi, da se mi opraviči. Njegova prijateljica se mi je nekaj na pol opravičila. Rekla mi je, da ji je žal, ker nisva tega sami uredili in da njen namen res ni bil, da bi se vmešavala v najin odnos. Sama sem ji povedala, da nisem želela sama tega urejati z njo, ker se gre za njen odnos z mojim fantom in da jaz pri tem nimam nič. Čez dva tedna, sva se s fantom skregala prav, zaradi nje, saj je od nje izvedel, da sem jaz grdo govorila o družini mojega fanta, kar ni res. Tega nikoli nisem z njo razpravljala, saj se mi ni zdelo primerno. Prav tako mu je rekla, da sem ji jaz prepovedala, da se druži z mojim fantom, kljub temu, da ji tega nisem nikoli rekla. Ta kolegica in njena najboljša prijateljica sta mojega fanta naščuvali proti lastni punci. Takrat sva šla, zaradi tega prepira na pavzo za en teden. V tistem tednu se je z njima pogovoril in priznale so mu, da sta se mu zlagali, oziroma da sta situacijo napačno "interpretirali" in jo predali njemu. Od takrat dalje je bil mir. Jaz sem jih potem odstranila iz svojega snapchata, ker se mi je zdelo, da je tako zame bolje. Ti dve kolegici sta mojega fanta še vprašali, če je kaj narobe, pa jima je samo odgovoril, da se je meni zdelo, da je tako najboljše.
Potem je ta prijateljica objavila mojega fanta na njen privaten instagram profil, ki ga ima ločeno od svojega javnega profila na instagramu. To me je zopet prizadelo, fant ji je rekel, da naj tega več ne počne, ker nista skupaj in nima pravice objavljati njegovih fotografij brez njegovega dovoljenja. Veliko mu snapa na snapchatu in on njej občasno nazaj, prav tako se družita v isti friend groupi, ki jo imajo v šoli, vendar nikoli ne ena na ena. Večkrat gre moj fant skupaj s sošolci na bilijard in takrat gresta zraven tudi ti dve kolegici, ker sta del friend groupe. Na vsaki zabavi, ki jo priredijo fantje sta zraven, ker sta del friend groupe.
Jaz si ne želim, da bi moj fant imel kakršne koli stike s katerokoli izmed teh dveh punc. Naredili sta nama veliko škode v najinem odnosu. Če bi bilo po moje bi mu najraje rekla, da naj prekine vse stike z njo, kar pa je težko glede na to, da sta sošolca. Moje vprašanje je: Kaj naj storim? Mu lahko povem naj ju "odpika" ?. Kako naj si pomagam, da bo meni lažje, da se ne bom ves čas počutila zapostavljeno ? Kako naj jo odmislim in pozabim na to? Iskreno se Vam zahvaljujem za kakršno koli pomoč! Hvala Vam.
• Uredništvo
Klara Pinter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš o dogajanju v odnosu s tvojim fantom v zadnje pol leta, ko je bilo kar nekaj neprijetnih dogodkov s fantovo prijateljico iz otroštva. Vsi tvoji občutki po teh dogodkih so čisto normalni, najbrž bi se večina drugih mladostnikov zelo podobno počutila v tvoji situaciji – nekako nesigurno in morda tudi ljubosumno. Iz opisa lahko razberem, da imata s fantom dober odnos, saj pišeš, da sta se iskreno pogovorila, prav tako pa je tej prijateljici postavil jasno meje glede govoric in objav na Instagramu, s čemer se je nekako postavil zate, za vajin odnos. Verjamem, da ti ni všeč, da fant še naprej čas preživlja v skupini, kjer je tudi ta punca, a menim, da ni dobro drugim govoriti, s kom se lahko družijo, saj jih lahko na ta način odrinemo tudi od sebe. Predlagam, da o svojih občutkih večkrat iskreno govoriš s fantom in da tudi vidva skupaj preživljata dovolj časa, tako da boš lahko znova pridobila nek občutek varnosti, ki ti morda sedaj manjka. Kadar smo v stiski ali čustveno obremenjeni pa lahko vedno pomaga tudi pogovor z bližnjo osebo in skrb zase (dovolj gibanja, spanja, uravnotežena prehrana…), vse to namreč vpliva na naše počutje. Pomembno je tudi, da se ne zapletemo v negativne misli. Predlagam ti, da prebereš še naslednja članka:
https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/ljubosumje-kako-mu-ubezati/
https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/analiza-misli-ali-izzovi-svoje-anksiozne-misli/
Srečno!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij