Zanima me kaj storiti če mi primankuje koncentracije. Ko se želim učit se nikakor ne morem spravit za knjige. Večino časa v šoli pa prespim ker nimam energije. Kaj naj naredim?
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rada opravičila za pozen odgovor.
Praviš, da v šoli večino časa prespiš, saj nimaš energije, kar kaže na to, da verjetno ne spiš najbolje. Zmožnost ohranjanja pozornosti in učenje sta v veliki meri odvisna od kvalitete spanca. Predlagam, da si o tem, kako zagotoviti dovolj spanca prebereš na tej povezavi. Dobro je poskrbeti tudi, da v času učenja nisi lačna ali žejna.
Preden se spraviš k učenju si pripravi načrt dela in ustrezno organiziraj delovni prostor. Za vsak dan (lahko tudi teden ali mesec) si opredeli, kaj bi želela narediti in to zapiši na vidno mesto. Cilji naj bodo realistični, tako da jih boš lahko dosegla v dogovorjenem času. Več o organizaciji časa za učenje si lahko prebereš tukaj.
Delovni prostor, kjer se nameravaš učiti, mora biti umirjen, s čim manj motečih dražljajev. Poskrbi tudi, da je prostor primerno osvetljen (ne preveč ali premalo) in prezračen. Dobro je, da v času učenja utišaš telefon in se mu ne posvečaš, saj lahko obvestila na njem hitro zmotijo našo pozornost. Na mizi naj bo  v času dela samo tisto gradivo, ki ga trenutno potrebuješ.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije