Imela sem enega fanta bila sva skupaj 3 mesece po tem mi je pa enkrat rekel, da je malo zarmisljal in da se ni prebolel svoje bivse (pustil ji je 8 mesecev nazaj) in rekel da sva lahko samo prijatelja rekel mi je tudi da mu je zelo vsec prikateljeva sestra in da sem mu jaz zelo v redu kot oseba in da sem luštna za po p****t in da ce bom kdaj imela čas naj pridem v Portorož k njemu in da naj računam na to da bom prespala pri njemu. Jaz sem drugače iz Kranja on sicer tudi vendar dela faks v Portorožu. Vprašala sem ga kolilo krat bo hodil domov, rekel pa je enkrat na 3 tedne to me je potrlo. Začela sem razmisljati zakaj mi je govoril takestvari o njegovi bivsi in podobno in prišlado ugotovidve da mogoče samo ni želel, da bi me bolelo ko bo on odšel in zakaj mi je govotil te svtari zadnji vikend preden je odšel zakaj ni tega povedal prej in bolj kot razmišljam slabše je včasih pridem tudi do tega da me je mogoče samo želel izkoristiti vendat tega ne bi naredil potem me pa še povabil na morje z njim in njegovimi prijatelji.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Gaja!
Najprej bi se ti rada zahvalila, da si se z vprašanjem obrnila na nas. Če pravilno razumem, imaš občutek, da ti fant pošilja mešane signale: po eni strani ti govori, da si mu “luštna” in te vabi, da prideš k njemu na morje, po drugi strani pa pravi, da še ni prebolel bivše in da mu je zelo všeč neko drugo dekle. Obenem pa, če prav razumem, te je prizadelo, da bo domov prihajal le na tri tedne in da ti je to sporočil precej pozno.
Pomembno se je zavedati, da si nihče ne zasluži biti z nekom, ki te izkorišča. Če imaš občutek, da fant izkorišča tvoja čustva ali situacijo, je to resno vprašanje za razmislek. Predlagam, da se s fantom pogovorita o vajini zvezi. Sama mu lahko poveš, kako se v tej zvezi počutiš, svetujem pa tudi, da jasno postaviš svoje meje, torej, da mu poveš česa si želiš v zvezi in česa ne boš prenašala.
Več o postavljanju meja lahko prebereš tukaj.
In kako se postaviti zase v ljubezenski zvezi.
Ob tem pogovoru je pomembno, da tudi fant dobi priložnost, da pojasni svoja občutja in želje glede vajine zveze in da temu prisluhneš, a hkrati ostaneš zvesta svojim mejam. Skupaj lahko razmislita o tem, ali želita nadaljevati razmerje ali bi se raje odločila za drugačno pot. Ob takih pogovorih je dobro paziti, da ste eden do drugega iskrena, odprta in spoštljiva.
Kar se tiče vabila na morje, je odločitev, ali se boš odzvala na to povabilo, v končni fazi odvisna od tvojih občutkov. Pomembno je, da ne čutiš pritiska, da bi sprejela takšno vabilo, če se glede tega počutiš nelagodno. Predlagam, da se s fantom, preden odgovoriš na vabilo, jasno pogovoriš o tem, kaj so njegova pričakovanja glede izleta na morje z njim in z njegovimi prijatelji in da mu tudi sama poveš, kako si si ti zamislila takšen izlet ter da ob tem zopet razmisliš o svojih mejah.
Svetujem tudi, da se o situaciji s fantom pogovoriš z nekim prijateljem ali prijateljico, ki mu/ji lahko zaupaš, saj nam v nelagodnih situacijah pogovor s prijatelji lahko izredno pomaga in izboljša naše počutje.
Iskreno upam, da bosta skupaj razrešila situacijo in vse nejasnosti. Hkrati pa ti želim obilo sreče! Če imaš še kakšna vprašanje, kar napiši in bom z veseljem odgovorila.
Lepo te pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psihologinja (UN)