Pozdravljeni,
upam da koga ne obremenjujem. Rada bi da je to povsem anonimno. Nobenega človeka nočem obsojati, nočem da bi imela slabo energijo okoli sebe ali pa slabo sporočilo ipd.
Imam prijateljico, ki ji ne morem zaupati toliko stvari, saj moram biti bolj odgovorna. Doma smo se pogovarjali, da imamo eno redkih družin, ki stoji skupaj in ima kljub vsemu dobro komunikacijo (jaz imam težave s tem). Pa ni dobro za njih (ker me večkrat prosijo, da naj nisem toliko počasna ipd....ker se zdim ljudem utrujajoča si želim deliti tole kar tu z vami...
Ali sem slaba oseba in kaj naj naredim, če se ne počutim dobro in če nimam nobenega oz. ni dobro da zaupam komu trenutno obdobje ???? ne vem kaj, kako, kam pa zakaj- zdi se mi kot da sem zaprta in kot da šedihati ne morem... Še to ne vem ali je prav da vam vse to pišem. ???? upam da ni to narobe da sem tako zapisala ...pomoje še nobeden ni tako nenavadno napisal kot jaz ...se opravičujem, nočem nobenega kriviti... nekako se mi zdi kot da me ni čeprav sem trenutno...
Upam da imate vsaj vi dobro obdobje. Želim vam vse dobro.
Uredništvo
Draga punca,
želim ti sporočiti, da si tukaj dobrodošla z vsemi svojimi občutki in razmišljanji. In nisi slab človek. Videti je, da si se trenutno znašla v stiski in potrebuješ podporo.
Svetovalka ti bo odgovorila, v vmesnem času pa lahko zapišeš kaj se ti dogaja te dni od tvojega zadnjega zapisa.
Prijazno te pozdravljam,
Anja iz uredništva
ha
hardtobe
Ponovno lepo pozdravljeni,
spet bom dolga in se opravičujem že vnaprej ):, ker bi rada omenila še nekaj. To bi tudi želela, da bi bilo čim bolj anonimno.
glede tega kar sem napisala sem že malo pozabila kaj točno je bilo takrat. Spomnim se, da smo se doma pogovarjali o globokih temah kot je ljubezen v družini, razumevanje, sprejemanje ... (Po navadi se rada pogovarjam o tem). Mislim pa, da je bil tisti dan, ko se mi je mudilo ne vem točno kam že. Želela sem se s staršema pogovoriti na dober način - z zavzetostjo ter pozitivnim in spoštljivim vedenjem o tem. In to sta tudi dobro in lepo povedala, da smo res vredu družina. Potem pa, ko sem podala svoje mnenje na to - da se strinjam, ampak se mi zdi po drugi strani pritisk pa pride tema in kot da bi eksplodirala. Ne spomnim se več kaj je bilo potem.
Kakorkoli, večkrat se mi dogajajo primeri, ko vidim iz nič čisto temo in se spomnim le glavnih stvari in situacij, ki se mi zdijo težke. In ne vidim podrobnosti, ki so pomembne. Recimo, včeraj sva šli s prijateljico na daljšo pot z avtom in nisem našla poti do ene trgovine. Prečkale sva prehod za pešce, ko je bila rdeča luč. Zaradi mene nisva bili pazljivi. Videla sem, pa sem nadeljevala. In ko je bil kombi pred najinim nosom sem dobila temo in videla le levo stran. Uspeli sva prečkati čeprav je bila rdeča luč. ):
Sem verna in katoliške vere. Največkrat vlada nekaj v meni kar me zelo moti. Velikokrat se tudi počutim posebna, čudna. Tudi tose mi zdi, da sem v intenzivnih dogodkih nesposobna in odvratna. In ko pride tista tema, dobim občutek kot da imam nekoga v sebi, ki mi govori kaj moram in kaj ne smem delati, da bo Bog res zadovoljen z mano in da bom čutila polnost in nekaj lepega, posebnega. Vedno si želim biti dobra oseba in iskati prave izhode iz slabih grehov, ki jih počnem svoji okolici. Pa ne vem ali mi to sploh uspeva.
Zato res ne razumem zakaj je vsemu temu tako, kljub temu da mi gre, ker rešim take situacije ...
Hvala za vaš trud in lep dan vam želim.
Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, ker si se oglasila in mi zaupala svoje težave. To je zelo pogumno. Najprej bi ti rada povedala da to, kar opisuješ nikakor ne pomeni, da si slaba oseba. Povsem človeško je, da se kdaj zmotimo, naredimo napako; vsi imamo dobre in slabe dneve ter dobre in slabe lastnosti. Če sem te pravilno razumela, ti je težko, ker se ti zdi, da si trenutno osamljena in se obremenjuješ, ker si želiš biti dobra, odgovorna in spoštljiva, vendar nisi prepričana, da ti to uspeva. Bi mi morda lahko zaupala kaj več o sebi? Katere so tiste situacije, ki te obremenjujejo? Kako se sicer počutiš? Pišeš, da imaš trenutno težko obdobje in žal mi je, da se tako počutiš.
Opisuješ tudi situacijo, ki se ti je zgodila pri prečkanju ceste in občutke, ki se ti občasno pojavijo, ko se ne moreš zbrati. Si morda svoje občutke in misli že delila s kom? Menim, da te pogovor lahko razbremeni in ti pomaga pri boljšem prepoznavanju lastnega doživljanja. Bi morda lahko v šoli obiskala šolsko svetovalno delavko in ji zaupala svoje doživljanje? Praviš tudi, da se v družini dobro razumete. Si morda svoje občutke že delila s svojimi starši? Prosim, razmisli o tem. Vsekakor menim, da bi bilo dobro, da če se ti pogosto dogaja, kot opisuješ, da izgubiš del spomina ali imaš občutek, da nisi povsem prisotna, da to nekomu zaupaš.
Pišeš tudi o notranjem glasu, ki ti govori, kaj naj bi naredila, da bo Bog zadovoljen. Zdi se mi, da zna to biti zate zelo naporno. Iz tvojega zapisa lahko razberem, da si občutljiva, razmišljujoča in, da želiš dobro. Zato bi te spodbudila, da poskušaš biti prijaznejša do sebe. Poskusi se osredotočiti na svoje pozitivne lastnosti, dosežke in uspehe. Zavedaj se tudi tega, da si enkratna, neponovljiva oseba in imaš mnogo spretnosti ter pozitivnih lastnosti, ki jih lahko ponudiš svetu in ljudem okoli sebe.
Kadar imaš občutek, da so tvoja čustva preveč intenzivna si lahko morda sama pomagaš s tehnikami preusmerjanja misli. V branje ti prav tako priporočam članek o miselnih pasteh, ki vplivajo na naše vedenje in počutje.
Vedi, da nisi sama in da smo tu, da te podpremo in ti pomagamo. Vesela bom, če se še kaj oglasiš in mi zaupaš, kako se počutiš. Na voljo sem ti, če se želiš še o čem pogovoriti.Želim ti vse dobro.
Prijazen pozdrav
dr. Urška Žerak, mag. psihologije
Ma
Malina
Nisi slaba oseba. Super si<33