Do zdaj so mi bili vedno všeč samo fantje, danes pa sem spoznala tako lepo punco moje starosti in ne morem nehati misliti nanjo in na njene lepe modre oči, lase, glas... Ali je možno da sem bi?
• Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Spoznala si punco svoje starosti in ti je všeč ter veliko razmišljaš o njej. Sedaj se pa sprašuješ, ali je možno, da si biseksualno usmerjena. Ja, to seveda je možnost. Ampak ena simpatija še v celoti ne določa tvoje spolne usmerjenosti. Dobro je, da si pri sebi prepoznala svoja čustva, saj ti to zdaj daje možnost, da še naprej opazuješ, kako se bodo tvoja čustva razvijala v odnosu do te punce ali na splošno do oseb ženskega spola. Morda je dobro tudi, da razmisliš, ali ti je punca všeč le po izgledu ali pa ko o njej razmišljaš, si jo želiš tudi držati za roko, jo poljubiti oziroma in ali si predstavljaš, da bi lahko bila z njo v romantični zvezi. Ljudje istega spola so nam namreč lahko všeč tudi zgolj po izgledu ali morda v smislu, da želimo izgledati kot oni, pri čemer ne gojimo globljih čustev do njih. Če ti je punca, ki jo opisuješ, všeč na tak način, še ne pomeni, da je to znak, da si morda biseksualna.
Nahajaš se v obdobju mladostništva, za katerega je med drugim značilno tudi raziskovanje svoje spolne usmerjenosti. Imaš še veliko časa za to, da odkriješ kdo si in kdo ti je všeč. Skozi čas boš lahko ugotovila, da je bila to le ena ženska simpatija, in ti bodo v prihodnosti všeč zgolj fantje. Lahko boš ugotovila, da sta ti res všeč oba spola, saj boš tekom odraščanja imela tako ženske kot tudi moške simpatije. Lahko pa boš ugotovila, da so ti pravzaprav všeč samo dekleta. Z ničemer od tega ni nič narobe. Pomembno je, da si pustiš odprte možnosti in si dovoliš raziskovati ter se ob tem ne obsojaš. Pomembno je tudi, da veš, da se spolna privlačnost lahko skozi čas spreminja. Lahko ti bosta v enem obdobju všeč oba spola, v naslednjem pa samo moški ali samo ženske. Tudi to je čisto normalno. Svetujem ti, da si odprta do različnih možnosti in da pustiš času čas. Morda bi ti svetovala še, da si prebereš članek na naši spletni strani o raziskovanju spolne usmerjenosti.
Vso srečo pri raziskovanju sebe!
Katarina Maučec, mag. psihologije
• Ja
Janja
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.