Hej, ugotovila sem, da si je moj fant pisal z drugimi dekleti po večih aplikacijah. Pravi, da je to zaradi slabe samopodobe, da pač dobi potrditev. Ampak mu itak ne verjamem več. Ali je to sploh legit razlog, da fant nekomu piše?
M
Ojj, najprej sam hocem povedat da nocem bit slaba oseba al pa negativno uplivat, ampak meni se res zdi brezsmiselno da si pise s ostale punce na razne aplikacije. Njegov "razlog" se men zdi samo kokr izgovor, ce si z nekomu je poj fer da si samo s to osebo. Najboljs bo zate da se ta veza cimprej konca kjer si zaslusis boljs :)
Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če sem prav razumela tvoje vprašanje, si trenutno v stiski, ker ti ni prijetno ob tem, kar počne tvoj fant in ne veš točno, kaj naj narediš.
Dejstvo je, da so vse zveze različne in ne obstajo zares "pravila", po katerih bi delovali v zvezi s svojim partnerjem, saj so le ta stvar dogovora med tabo in tvojim partnerjem. Zdi se mi dobro, da pri sebi premisliš, ali je to stvar, ki jo sama odobravaš, v kolikor pa te to moti, je dobro, da mu postaviš meje, za katere želiš, da jih spoštuje. Glede na tvoje vprašanje pa že lahko sklepam, da ti v tej situaciji ni najbolj prijetno in si želiš, da tvoj fant tega ne bi počel, hkrati pa ti je vseeno zelo mar za njegovo počutje in ravno zato ne veš, kako postopati. Imam prav?
Najboljša stvar, ki jo lahko narediš je, da se z njim iskreno pogovoriš o tej situaciji. Če je pisanje z drugimi dekleti zate nesprejemljivo, je prav, da mu to tudi poveš, pri tem pa je seveda nujno, da prisluhneš tudi njegovi plati zgodbe. Če želimo, da konflikt ne eskalira, je pri takšnih pogovorih nujno, da ohranjamo nivo spoštljivosti do druge osebe, cilj pogovora pa je, da najdeta rešitev, ki ustreza obema. Prilagam ti članek, v katerem si lahko natančneje prebereš, kako postavljamo meje in učinkovito komuniciramo v zvezi.
Če on pravi, da je to vedenje odraz njegove slabe samopodobe, je dobro, da skušata najti nek način, zaradi katerega se bo on boljše počutil o sebi, hkrati pa tudi spoštoval tvoje želje in meje v zvezi. Povej mu, da se lahko, v kolikor je v stiski, vedno obrne nate in na svoje kolege, lahko pa tudi na druge, ki mu bodo znali pomagati z njegovo težavo, npr. učitelje, šolsko svetovalno službo, psihologa,...
Želim pa tudi da veš, da se včasih takšne situacije ne končajo tako, kot bi ti želeli in da s partnerjem včasih preprosto ne moremo najti skupnega jezika in najti rešitve, ki bi ustrezala obema. Če se to zgodi tudi v tvojem primeru in boš zaradi takšne zveze nesrečna in nezadovoljna, ni popolnoma nič narobe s tem, če želiš zvezo prekiniti.
Vem, da so takšni iskreni pogovori včasih zelo težki in čustveno naporni, ampak so za vzdrževanje srečne in zdrave dolgoročne zveze nujni. Želim ti, da bi imela pogum se postaviti zase ter da se bo vse dobro izšlo. Če te še karkoli zanima, pa ti z veseljem odgovorim na še kakšno vprašanje.
Lea Figelj, dipl. psih. (un)