Skrbi me da bom morala ponavljati in tega se zelo bojim. O tem tudi razmišljam ko pišem test ki ga bom že tretjič ponavljala in to je tudi moja zadnja opcija pre popravnim izpitom. Tudi tega se zelo bojim. Zanima me kako to izgleda in kako naj se zberem pri testu in premagam strah.
Hvala za pomoč
an
anamana
Hej, vzemi ponavljanje kot več časa da se izboljšaš, bolje naučiš, jaz sem tudi imela popravni izpit, sedaj imam 4 pri skoraj vseh predmetih. Probaj se sfokusirati, vzeti čas, da se dobro naučiš, poišči kakšnega prijatelja ali inštruktorja, da ti pomaga, če želiš ti lahko tudi jaz poizkusim pomagati z učenjem samo ne obupaj ker tudi če imaš ose ocene negativne jih lahko popraviš ampak z vztrajnostjo in delom, upam, da ti uspe!
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
svojim učencem vedno povem, da je najboljša obramba pred strahom pri testu tvoje znanje. Če se resnično dobro naučiš, potem strahu ne bo, saj boš vedela, da vse obvladaš. Zato ti predlagam, da se za test res dobro naučiš snov. Začni se učiti več časa, kot bi se navadno. Poskusi še kakšne druge metode učenja, na primer preko videoposnetkov, inštrukcij, učenja s sošolcem ... Svetujem ti tudi, da se o testu pogovoriš z učiteljem, ki te uči. Pozanimaj se, kaj se moraš dobro naučiti in ga poprosi za pomoč, če jo potrebuješ. Najpomembnejša stvar pa je, da ne obupaš. Vztrajaj, saj ti bo tako uspelo.
V kolikor pa, v skrajnem primeru, pride do popravnega izpita, pa tudi ne bo konec sveta. Popravni izpit izgleda podobno kot navadni test, ki si ga navajena pisati v šoli. Razlika je le, da boš v učilnici sama ali še s kakšnim učencem ter da boš na koncu pred komisijo (dva ali trije učitelji) svoj test zagovarjala ustno. Nič groznega.
Vso srečo pri testu,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike