Odkar sem bila majhna sem hotela biti fant.
Čeprav sem rada imela roza obleke, in sem imela vsak dan drugačno frizuro, ki mi jih je naredila mami, sem hotela postati fant. Hotela sem igrati nogomet s fanti, hotela sem imeti kratke lase in čeprav so mi bile takrat všeč luškane obleke, sem se istočasno hotela obleči kot fant.
Moja želja postati fant niso bile tako močne med otroštvom, toda zaradi pubertete (in kako se moje telo med njo spreminja), mi je težko se včasih pogledati v ogledalo.
Nekaj let nazaj sem nekajkrat govorila mami, da želim postati fant, in vsakič je rekla, da ne želi imeti take hčerke. Mojemu očetu tega nisem govorila, ampak vem, da bi mi rekel, da sem preveč pod vplivom interneta.
Fanti v šoli me kličejo "fant" (da bi me užalili), in nekatere punce mislijo, da sem lezbijka, ker se preveč fantovsko vedem.
Naslednjo leto se bom preselila v Azijo (iz tam je moja mami), kjer bom obiskovala srednjo šolo. In to, da imajo ženske uniforme krila, me res otežuje. Vendar so na srečo tam ljudje bolj tolerantni do takšnih ljudi (saj je veliko trans žensk).
Zavedam se, da kljub vsemu ne bom nikoli postala pravi fant. Ne želim, da me ljudje identificirajo kot transspolni moški, ker želim biti pravi, biološki fant.
Sprašujem se, ali naj o tem povem svojim staršem in prijateljem? In če jih slučajno še kdaj vidim v prihodnjosti, kako naj jim povem? Večinoma so vsi proti tem. Nimam se s kom pogovarjati o tem in mi ni prijetno se o tem pogovarjati.
Razumem, da je to precej sporna(?) tema. In oprostite, če sem preveč napisala. Upam, da nisem slovničnih napak naredila (nisem odlična pri slovenščini).
Hvala, ker sem vam lahko zaupala!
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
najprej hvala za tvoje sporočilo in zaupanje. Verjamem, da ti je o tem, da bi bila rada fant, neprijetno govoriti, ampak nisi edina, ki tako čuti. Hkrati mi je žal, da doživljaš take odzive s strani sošolk in sošolcev, saj je to, kar v sebi čutiš, lahko nekaj zelo intimnega in hkrati tudi ranljivega. Družba v kateri živimo je žal še vedno hetero in cisnormativna, zato je osebam v naši okolici odstopanje od te norme pogosto nenavadno, pogovori o različnih temah nenormativnih spolnih usmerjenosti in identitetah pa tabu.
Če oseba doživlja, da njen doživljan spol ni v skladu z njenim biološkim spolom, lahko rečemo, da je trans. Ne glede na to kakšni izrazi in nalepke sicer za poimenovanje sebe obstajajo v skupnosti se z njimi ne rabiš nujno obremenjevati. Pomembno je kaj je tvoja izkušnja, kaj doživljaš in kaj v skladu s tem potrebuješ. Po navadi veliko vlogo odigra podpora bližnjih oz. prijateljev in prijateljic. Imaš v mislih koga, ki bi te lahko slišal in bil podporen? Če ne, podporo lahko poiščeš tudi v kakšni organizaciji, ki je tam prav za to, npr. pišeš lahko v našo Legebitrini svetovalnico na svetovalnica@legebitra.si.
Ko se nekomu razkriješ in spregovoriš o svojih občutkih je dobro, da si na to pripravljena. Pri tem ti ni treba hiteti, saj je deljenje sebe vedno tvoja lastna izbira. Ko se na to čutiš pripravljeno pa lahko enostavno spregovoriš o tem kaj čutiš v sebi. Lahko tudi direktno poveš, da si si od vedno želela biti fant in kaj to zate pomeni. Kaj je v tebi najbolje veš samo ti.
V primeru, da bi želela stopiti v stik z LGBTIQ+ skupnostjo, kjer se lahko s tovrstnimi temami počutiš varno, lahko obiščeštudi  kakšen dogodek društva Legebitra  ali Transkacije, ki svoje aktivnosti redno objavljajo na socialnih omrežjih. Tam lahko spoznaš druge osebe, ki se srečujejo s podobnimi občutki in okoliščinami ter morda najdeš kakšen odgovor na svoja vprašanja.
Prilagam še kratka prispevka na temo spolne identitete, morda ti kaj pride prav :)
- Prispevek 1
- Prispevek 2
Če imaš še kakšno vprašanje pa sem seveda na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
• W3
W31RD-0
Živjo. Nisem profesionalka, ampak hočem te samo spomniti na to da ne obstajajo samo transspolne osebe. Obstajajo ljudje kot npr. Non-binary, demiseksualne osebe, in več. Predlagam ti da malo raziščeš na tem področju, saj si rekla da so ti v otroštvu bile všeč oblekice, kakor tudi fantovska oblačila. Upam da se znajdeš in želim ti veliko sreče.
:)