zaljubljena sem v fanta ki mi je naredil tole dal je na profilno sliko na tik toku neke punce potem sma se dobila in pogovorila ampak njegov odgovor je bil da je potegnil iz spleta. zdaj pa nevem če mu varjamem ali ne rada ga imam in ga nočem pustit...
lahko prosim za pomoč
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da je fant, v katerega si zaljubljena, na profilno sliko na Tik toku dal sliko drugega dekleta. O tem sta se pogovorila, pri čemer je trdil, da je slika iz spleta. Razumljivo je, da ob tem občutiš neko mero dvoma in negotovosti. Sprašuješ se, ali mu lahko verjameš.
Kot prvo bi rada izpostavila, da se mi zdi super, da sta o tem že govorila. Na tej točki me morda najbolj zanima, na kak način sta o tem govorila. Upam, da si pristopila z asertivno komunikacijo, torej, da si izrazila, kako se TI počutiš ob tem in kaj ob tem misliš, ne da bi obsojala njegovo dejanje. Le tako daš sogovorniku prostor, da se tudi sam izrazi, ne da bi se pri tem odzval obrambno.
V kolikor  pogovor ni potekal na tak način in se ti zdi, da fant ni bil iskren, lahko poskusiš še enkrat. Tokrat si pomagaj z naslednjimi smernicami učinkovitega komuniciranja:
https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/5-temeljnih-nacel-za-ucinkovito-komuniciranje-ko-smo-v-tezavah/
Kar se tiče tega, ali mu lahko verjameš ali ne, pa se je potrebno vprašati, do kolikšne mere mu zaupaš. Se je v preteklosti že zgodilo kaj takega, zaradi česar sklepaš, da mu trenutno ne moreš zaupati? Vzpostavljanje zaupanje v odnosu je vsekakor proces in take izkušnje lahko to zaupanje porušijo, zato je pomembno, da konflikte rešujemo sproti. V kolikor s pogovorom nisi prejela želenega zaključka, je dobro, da poskusiš še enkrat.
Vse dobro,
Amadeja Jurič, mag. psihologije