pozdravljeni. Stara sem 21 let. imam fanta,s katerim sva skupaj dobra 3 leta, vendar nisem prepričana, ali je to to. vsakič bolj se mi dozdeva da sva si zelo različna. Jaz zelo rada grem na sprehod, ali na kolo..skratka všeč so mi športi. fant pa bi bil veš čas doma ali pa s prijatelji. zelo redko greva skupaj nekam. sicer se razumeva in je zelo delaven in priden fant in ni mi storil ničesar žalega in vedno mi je pomagal pri mojih težavah. sem pa spoznala drugega fanta, s katerim sva prijatelja odkar sva s fantom skupaj. Sicer mi prej ni kazal nobenih čustev, dokler nismo šli lani skupaj s prijatelji na morje. Ker smo žurali sva s tem drugim fantom pristala skupaj v postelji. Zgodilo se ni nič drugega razen tega da me je ponoči objel in dal roko čez mene. od takrat ne morem nehati misliti nanj. Ne morem pa razbrati če kaj čuti do mene ali ne...spravlja me ob pamet, ker ne vem več kaj storiti z vsem skupaj.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
iz tvojega sporočila lahko razberem, da si trenutno nezadovoljna z zvezo s svojim fantom, obenem pa ne moreš nehati misliti na drugega fanta. Lahko razumem, da si glede svojih čustev do fanta in prijatelja zmedena in ne veš točno, kaj narediti. Predvidevam, da ta zbeganost trenutno v tebi povzroča veliko stisko, mogoče se počutiš tudi krivo, da čutiš nekaj do prijatelja? Kako se s temi občutki soočaš? Verjamem, da ti je težko, vendar se mi glede na tvoja leta zdi normalno, da se v ljubezni še iščeš in raziskuješ, kaj ti je v partnerski zvezi pomembno, kakšno osebo sploh želiš imeti za partnerja.
Ker poročaš, da s fantom ne počneta stvari, ki bi jih ti želela, me zanima tudi, ali si mu kdaj povedala, kakšne so trenutno tvoje želje, potrebe, občutki glede vajine zveze? Zdi se mi pomembno, da si glede tega in tudi na splošno do svojega fanta odkrita, da mu spoštljivo, a jasno in odločno sporočiš, kar čutiš in misliš. Svetovala bi ti, da se torej najprej posvetiš temu (v pomoč ti je lahko ta članek o asertivni komunikaciji). Ko boš naslovila trenutno situacijo in svoje nezadovoljstvo v zvezi, se boš glede na razplet vajinega pogovora kasneje lažje odločala glede odnosa s prijateljem in tega, kaj si želiš.
Upam, da ti je odgovor v pomoč, za dodatna vprašanja pa sem seveda na voljo.
Vso srečo,
Maša Podvršnik, dipl. psihologinja (UN)