Hejj:)
Str sem 16 let in sem vedel da sem gej že od 14 leta, vendar tega se nikomur nisem povedal.
Moja starejša sestra nam je(mojim staršem in meni) pred kratkim predstavila njenega fanta in že prvič ko sem ga videl sem imel metuljčke v trebuhu in bil sem zelo sramežljiv pred njim. Zdej skos k sem sam z njim sem ful živčen in mam ful čuden občutek. Vedno k moja sestra omen da pride prespat k nam se ful veselim da ga bom spet vidu.
neki dni nazaj sva bla sama skupi pri nas doma ker je moja sestra sla v trgovino moji starši so pa delal. Sedela sva na kavču drug zraven drugega, jz sem glede film na TV-ju on pa je gledu svoj fon. Pol sem se probu dotaknit njegove roke z mojo pa se je nj odmaknil stran. In se Mal pa sva se že držala za roke ampak cel ta čas ni noben od naju nc reku sam enkrat me je pogledu in to je to.
Mislim da sem jaz tudi všeč njemu sej sm vidu kako me gleda... al pa sem sam crazy. No men ne more bit ucec zato ker je od moje sestre fant. Kaj naj naredim, ne morem ga ignorirat in se ga izogibat to je nemogoče
36
3636sam moje mnenje
Hej!
Upam da ti bom kako pomagala, v naprej pa povem da je to samo moje osebno mnenje.Glede na opisano situacijo imam par na svetov zate:
- Če bi sestri povedal za tvoja čustva jih verjetno nebi sprejela (odvisno če ve da si "gej" ali ne) = ne poznam sestre zato razmisli ali bi jo to motilo
- enako velja za fanta od sestre
-Vsekakor je dobro da to poveš sestri saj more vedeti
- vseeno ne poskušaj razdreti njene veze ker ne bi bilo fer
-Glede njegovih čustev pa moraš najprej ugotoviti če jih sploh ima
- Če jih ima morata najprej z sestro iti narazen nato mu povej(če mu še nisi) in razmislita o nadaljnem.
- Če čustov nima pa si moraš, čeprav verjetno ne bo lahko njega izbiti iz glave-
-⬆️ lahko si pomagaš tako da se osredotočiš na druge stvari ali osebe( lahko tudi novo simpatijo) ki te osrečujejo
upam da sem ti pomagala
lp 3636
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala za tvojo potrpežljivost pri čakanju na odgovor. Pišeš, da ti je všeč sestrin fant. Naj te potolažim, da se nas veliko znajde vsaj enkrat v življenju v situacijah, ko nam je všeč fant ali dekle naših prijateljev, sorodnikov,... Takšna situacija ponavadi naredi zmedo v naših možganih, saj moralno ni prav, da nam je partner naših bližnjih všeč, po drugi strani pa težko premagujemo naša čustva naklonjenosti. Še težje pa je, ker je to partner tvoje sestre, ki ga najbrž pogosto videvaš in se ne moreš preprosto samo umakniti.
Predvidevam, da je tvoja sestra še skupaj s tem fantom in da ga ima rada. Tako seveda tudi predvidevam, da bi jo tvoje poseganje v njeno vezo seveda prizadelo. Najbrž pa tudi sam tega nočeš. Prav tako ne veš zagotovo, ali si tudi ti všeč njemu. Menim, da moraš dati vezi svoje sestre s fantom prostor in čas - da najprej onadva ugotovita, ali si ustrezata ali ne - in prej ne posegaš med njiju. Občutki pridejo in minejo, morda boš tudi ti sčasoma ugotovil, da ti je všeč še kdo drug.
Želim ti čudovito poletje.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja