Pozdravljeni!
Počutim se grozno! Všeč mi je en fant z katerim sma se zelo dobro razumela,pogovarjala sma se in najin odnos mi je bil super. 2 dni zapored mi je 5-krat na dan zapored napisal rad te imam in ko sem odgovorila jaz tudi tebe je bil odgovor jaz imam tebe bol vedno pa je dodal srčka. Po teh 2 dneh sma se pogovarjala nisem pa dobila sporočil rad te imam in podobno, zvečer mi je sicer zaželel lahko noč in govorila sva o najinih problemih. Ker sem bila že zelo zmedena saj me je občasno puščal 4 ure na deliverji sem ga vprašala kaj je med nama saj nič ne razumem on pa je napisal da je zaposlen z šolo in jo mora tudi končat. Potem se je začelo navadni s snapanje in včasih me je kaj vprašal. Pred 2 tednoma sem se odločila iti na veselico na katero je šel tudi on. Ko sem bila se doma mi je napisal naj ne hodim k njemu ali ga pozdravljam. Počutila sem se grozno in ko so njegovi prijatelji prišli do mene zdraven pa je bil on sem ga samo ignorirala čeprav mi je namenil veliko pogledov. Zaradi razočaranja sem malo preveč spila prišel pa je prijateljičin prijatelj z katerim sma se dobro razumela. Oba sva bila pijana. Njega je motilo da sem se družila z drugim fantom in z njim pila čeprav nisma imela nič.Mi je pa prijateljičin prijatelj vzel telefon in pisal njemu v mojem imenu saj sem jokala ker mi je iz njegovega profila snapala ena punca. Jezen je ker sem bila z drugim fantom na veselici. Ali sem kreten da sem ga želela narediti ljubosumenga in ali mislite da lahko popravim napako in kako?
Hvala za odgovor!
• Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lubenica!
Praviš, da ti je všeč fant, s katerim sta se veliko pogovarjala in dobro razumela, sedaj pa se je ta odnos malo bolj zapletel. Pisal ti je tudi, da te ima rad, potem pa tega ni več počel in prosil, da na zabavi ne hodiš do njega. Predstavljam si, da te je vse skupaj precej zmedlo in nisi vedela, kaj točno se zdaj dogaja in kaj ta fant čuti, zato si poskušala zvabiti iz njega ljubosumje.
Najprej se zavedaj, da tvoja čustva in reakcije niso napačne - zaljubljenost in odnosi v mladostništvu so lahko zelo nepredvidljivi in normalno je, da nas precej zmedejo, še posebej, ko ne vemo, kaj razmišlja druga oseba. Včasih se zgodi, da zaradi zmede in čustvene bolečine reagiramo na načine, ki jih kasneje obžalujemo. Mogoče zdaj občutiš, da si storila napako in ne bi smela ravnati kot si, ampak to je življenjsko. Vsi kdaj delamo napake, obžalujemo katera dejanja in del življenje je tudi, da se iz tega učimo. Poskusi si tako odpustiti za svoje ravnanje, saj te to še ne naredi slabe osebe - prav tako pa poskusi razumeti, da je mogoče tudi ta fant zmeden zaradi celotne situacije, svojih občutkov in ni vedel, kako bolje ravnati. Kako pa zdaj, ko je nekaj časa minilo, gledaš na situacijo, ki se je zgodila? Kako se ob tem sedaj počutiš?
Če sedaj čutiš, da je med vama veliko nejasnosti in zmede, je verjetno najbolje, da se o tem iskreno pogovoriš z njim. Kot si zapisala, si to že poskusila, vendar nisi dobila najbolj jasnega odgovora. Vseeno me res veseli, da si zbrala pogum in uspela vprašati, saj si zaslužiš jasnosti. Predlagam, da najprej sama pri sebi razmisliš, kaj bi si želela od vajinega odnosa, in si postaviš jasne meje. Bodi iskrena glede svojih pričakovanj in potreb ter spoštuj tudi njegove meje. Pomembno je, da izraziš, da te njegova dejanja zmedejo in prizadenejo. Zavedaj se, da imaš tu svoje ravnanje in čustva pod kontrolo, ne moreš pa nadzorovati njegovih občutkov in odziva. Tako je dobro, da se pripraviš tudi na možnost bolj neprijetnega odziva. Če čutiš, da ti odnos povzroča več slabih in bolečih občutkov kot veselih, je morda bolje, da razmisliš, kaj je najboljše zate in se osredotočiš na to, kar te veseli. Ne pozabi, da nisi sama in se lahko obrneš tudi na druge - morda se s prijateljico pogovoriš o svojih občutkih, če čutiš, da potrebuješ dodatno podporo.
Sporoči, kako bo šlo in želim ti, da se nejasnost in zmeda kmalu razrešita.
Patricija Knez, dipl. psihologinja (un)