Zdravo
Zanima me kakšna je razlika med VS in UN.
Imam poklicno maturo in zdi se mi da bi bila VS lažja zame, a se ne znam odločiti.
• vo
volks02
Hej:)
To mislm da ze ves da je VS visokosolska fakulteta, UN pa univerzitetni faks, je pa tut VIS to je pa visjesolsko izobrazevanje, sam pr tem na koncu nimas diplome pri UN in VS jo pa imas. Ce mas poklicno maturo in bi se rada vpisala na univerzitetni faks moras it delat se 5. predmet, to je ubistvu edina razlika med visokosolskim pa univerzitetnim faksom, kok je pa kej tezko pa je odvisno od tega katero smer gres, ker so tut visokosolske kar tezke ne sam univerzitetne.. ce si pa mislla VS kot visjo solo je pa kr precej lazi od visokosolskega pa univerzitetnega faksa in imas po koncani soli samo naziv inzenir, brez dipl.
Upam, da sem ti kej pomagala in da si bos zbrala pravo solo, ki ti bo pomagala da bos dobila sluzbo ki ti bo vsec:)
• Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
UNIVERZITETNI ŠTUDIJ: Za vpis je treba opraviti splošno maturo, na nekaterih programih se lahko vpišete tudi z opravljeno poklicno maturo in dodatno opravljenim petim predmetom splošne mature, ki ga opravljate na eni od gimnazij (kateri predmet je pogoj, je natančno opredeljeno v pogojih za vpis posameznega programa). Študij traja 3 do 4 leta. Po končanem študiju imate v oklepaju zapisano končnico UN. Univerzitetni študijski programi študentom omogočajo pridobitev strokovnega znanja s študijem teoretičnih in metodoloških konceptov, usposobljenost za prenos in uporabo teoretičnega znanja v prakso in reševanje strokovnih in delovnih problemov.
VISOKOŠOLSKI STROKOVNI ŠTUDIJ: V visokošolske strokovne študijske programe se lahko vpišete tudi z opravljeno poklicno maturo. Visokošolski strokovni študijski programi trajajo 3 do 4 leta. Obvezen sestavni del teh študijskih programov je praktično izobraževanje v delovnem okolju. Študijski programi študentom omogočajo pridobitev strokovnega znanja in usposobljenost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju zahtevnih strokovnih in delovnih problemov, razvijanje zmožnosti za sporazumevanje v stroki in med strokami itd. Po končanem študiju imate v oklepaju zapisano končnico VS.
Vse dobro.
Barbara Plazar, mag. profesorica pedagogike
• kl
klarisa
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.