Hej
Men se enostavno ne lubi ucit. Se spravim za zavezke sam men se ne lubi ucit, js grem rajsi na racunalnik igrce igrat.Ok grem resevat naloge na racunalnik sam ne se to se mi ne lubi. js zatavam v igrce.Vem ka bote zdej rekl. Naj si dam racunalnik vn iz sobe. tut to sm ze poskusu. sam ni užgal js namest da bi se ucil js sm šou na kalkulator resevat primere seštevanja. Ko pa je npr 1 dan do testa al pa sprasevanja pol se pa le mal ucim. sam pol pa dobim ponavadi 3 hocem pa 4.
ka zavraga nej nardim pomagite
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Blaž,
pišeš, da učenje resnično ni tvoja stvar. Poskusil si že več možnih načinov in pristopov, a se zadeve še niso spremenile. Ker si želiš višjih ocen in manj težav, vezanih na učenje, si se odločil, da poskusiš pridobiti še kakšen nasvet. Če prav razumem, imaš težave predvsem z zbranostjo in osredotočenostjo na snov.
Prav imaš, zagotovo je prostor brez dražljajev (kakršen je računalnik) dobra izbira. Seveda pa to ni vse. Glede na tvoj zapis predvidevam, da bi bilo zelo dobro razmisliti o sledečem. Si si kdaj zastavil jasne, konkretne cilje? Čemu misliš, da potrebuješ višje ocene? Zakaj si zaradi ocen in tvoje težave nezadovoljen? Si se o težavi že s kom pogovoril? Kaj počneš v popoldanskem času? Imaš strukturiran, zapolnjen, organizran dan ali se ravnaš po načelo "bo, kar bo"?
Želim ti sporočiti, da urejen prostor, dobri zapiski, prostor brez dražljajev - sicer so pomembni, a niso vse.
1. Smiselno je, da si oblikuješ dnevni oz. tedenski urnik. To pomeni, da si po vzoru šolskega urnika organiziraš tudi popoldneve in vikende. Vanje vključiš tako bolj kot tudi manj prijetne reči, tj. učenje, hobije, druženje, odmore, malice.. skratka vse, kar pride v poštev. Seveda je težko slediti zastavljenemu načrtu, zato si lahko pomagaš s kakšnimi nagradami (npr. če se učiš eno uro, se lahko nato eno uro družiš s prijatelji). Pomembno je, da najdeš svojo kombinacijo.
2. Zastavi si cilje. Si kdaj razmišljal o tem, kaj si želiš postati v življenju? Kakšne ocene potrebuješ, da lahko to tudi postaneš? Kako boš to dosegel? Kaj bo takrat najbolj pomembno? Ti je uresničena življenjska oz. karierna pot lahko motivacija za pogostejše, učinkovitejše učenje? Cilji naj bodo zelo konkretni, sprva osredotočeni na vsakdan. Napiši si npr. "vsak dan bom šoli posvetli vsaj uro dnevno" ali pa "sledil bom urniku". Nato pa oblikuj evidenco, v katero beleži uspešno upoštevanje načrta. Verjamem, da veliko "kljukic" lahko deluje zelo spodbudno.
Več o zgoraj zapisanem si lahko prebereš na tej povezavi.
Svetujem ti, da se o tem pogovoriš tudi z najbližjimi ali pa strokovnimi delavci šole, katere del si tudi ti. Morda ti bodo ljudje, ki te dobro poznajo, lahko dobro pomagali oz. ti vsaj svetovali.
Pomembno je, da predvsem ti, verjameš vase. Več o tem, si preberi tukaj.
Verjamem, da ti lahko uspe! :)
Lepo bodi in srečno,
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike