Živjo, že en cajt sem zelo raziskovala če sem v punce ali ne ker že od malega sem se vedno družila s puncami pa vedno so se mi zelo dopadle punce nikdar se nisem glih rada družila z fanti ali pa kaj takega. Sicer tega nisem skoraj nikomur povedala  sem pa povedala moji mami in ni sprejela vsaj tako si jaz mislim, ni pa grdo reagirala samo ne spoštuje in vedno reče če se kaj pogovarjama vedno reče fant in vem mogoče ji je težko sprejeti ampak zato sem se zaprla vase in nisem nikomur več povedala ker me je nasmrt strah povedati še komu drugemu, in mogoče veste kaj lahko naredim,  ker se vedno napravljam pred vsemi, da sem v fante in te stvari ampak enostavno mi niso da bi bila z katerim skup in ne upam povedati, da sem v punce :( vesela bom bilo kakšen dogovor dobim <3
• Mo
Močvirska kukavica
Zdravo!
Tudi jaz sem že nekaj časa v punce in bila sem v podobni dilemi kot ti. Jaz sem povedala moji mami, ki me je na srečo lepo sprejela. Vrjamem, da se bo tudi tvoja naučila sprejti tvojo spolno usmerjenost čez čas. :)
Glede drugih pa je odvisno od tebe. Verjetno se kot jaz tudi ti zavedaš, da tega ne bodo sprejeli vsi ampak mislim, da če zaupaš svojim najbližnjim in tistim, ki veš da te bodo sprejeli bo zaenkrat že super. Ko sem jaz povedala svojim prijateljicam sem se počutila dobro, ker so me sprejele. Veliko lažje smo se pogovarjale tudi o fantih saj so me nehale spraševati vprašanja kot npr. A ti je on všeč? in podobno. Moje prijateljice so na žalost kasneje spremenile svoje mnenje ampak tebi se to vrjetno ne bo zgodilo, če le poveš tistim, ki veš da jim lahko zaupaš. Želim ti največ sreče in upam, da se v prihodnosti počutiš boljše, ker si super in pogumna že zato, ker si sploh vprašala in si ne zaslužiš slabih dni, samo zaradi tega, ker so ti všeč punce. :D
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da že od nekdaj opažaš, da so ti bolj všeč osebe ženskega spola. To si povedala mami, ki pa ni ravno najbolje reagirala in zato te je zdaj strah povedati še komu drugemu, saj se bojiš reakcije.
Žal mi je, da se moraš pred drugimi skrivati in pretvarjati. Verjamem, da je lahko to zelo naporno. Me pa veseli, da razmišljaš o tem, da bi svojo usmerjenest delila z drugimi. To je zelo velik korak in verjamem, da si lahko nekoliko zmedena kako to sploh narediti. Tu bi te usmerila na članek, ki je bil objavljen na naši spletni strani. Upam, da ti odgovori na kakšno tvoje vprašanje: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/razkriti-se-ali-ne-razkriti-se-to-je-zdaj-vprasanje/
Praviš, da se bojiš predvsem reakcij drugih. Žal nikoli ne moremo biti prepričani kako bodo reagirali drugi ljudje, saj se med seboj razlikujemo in imamo različne poglede na stvari. Prepričana pa sem, da vsi ne bodo reagirali negativno. Morda bi ti predlagala, da o tem najprej spregovoriš z osebami, ki jim najbolj zaupaš – morda kateri izmed dobrih prijateljic? Si pa predstavljam, da je lahko ta korak kar težek zaradi slabe izkušnje, ki si jo imela z mamo. Morda je bilo tudi za njo to nekoliko nepričakovano in potrebuje samo nekoliko več časa, da to sprejme. V vsakem primeru pa se zavedaj, da si zaslužiš, da te ljudje okrog tebe sprejmejo točno tako kot si ter da se ti ni treba pretvarjati, da si nekaj, kar v resnici nisi.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje pa kar napiši.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije
• Zv
Zvezda
Živjo, najlepša hvala za ta lep odgovor! Se opravičujem, da sem tako dolgo rabila da sem odpisala. Ampak kaj se mi zdi zelo zalostno je, da so tvoje prijateljice spremenile svoja mnenja, ker ti si jim zaupala nekaj zasebnega in učitno niso vedele, da je to nekaj bolj redkega da ti nekdo zaupa (saj jaz nene glih kar tak zaupam) ampak VERJAMEM, da boš ti dobila prave prijatelje. In tudi tebi želim veliko sreče!