Ojla imam fanta s katerim si ze dolgo casa zelim imeti zame prvi spopno odnos ampak ze veckrat sva probala in penis ne gre vame zato sem zelela med zvezo probati z najbols prijateljem da nebo s fantom izgledalo kot da neznam in nemorem ( prijatelj se je strinjal in je mogoce malo zenskar in mu to ni nic pomenilo in meni tudi ne) to nisem naredila zaradi iskanje njegove pozornosti ali zelje po nekom druhem ampak zaradi fanta ker ga imak rada in mu zelim biti vsec tudi spolno ker me je skrbelo da me bo pustil ce nebiva spala skupaj... storila sem napako ampak ob tem nisem cutila nobene romantike custev ali povezanosti in ker tudi z drugim fantom torej prijateljem ni slo in me je zacel siliti sem odsla in nisva delala nic... razlagam si da to ni bilo varanje ker nisem cutila neke ljubezni.to sem naredila za fanta da ne izpadem nesposobno ker vsi moje starosti so to ze delali jaz pa nemorem in nevem zakaj trenutno sem zelo zmedena ampak se mi zdi pravilno da sem odsla in da to ni varanje ker nisem cutila povezanosti in zelje po drugem. Vsela bom odgovora ce je poljubljanje varanje ker si zelis nekaj s fantom in zelis biti izdkusen pri poljubu pa ne cutis nic
hvala
• kr
kr_ena_1
zdej je, kar je... še dobr da ti "prijatelj" ni kej naredu...
drugič se pa v takih situacijah prej upraši: kako bi se TI počutla (da bi npr. šou tvoj fnt prej k eni drugi "probat" kako poteka seks).........?
• Uredništvo
Andreja Lamut Gazvoda

Odgovor svetovalca:
Živjo,
najprej bi rada poudarila, da se mi zdi pomembno, da si odšla, ko ti ni bilo prijetno in ko si čutila pritisk. To kaže, da si znala zaščititi svoje meje, kar je zelo pomembno.
Iz tvojega zapisa ne dobim občutka, da bi iskala drugo zvezo ali da bi bila zaljubljena v prijatelja. Bolj se zdi, da si ravnala iz strahu, da ne bi razočarala fanta, in iz skrbi, da zaradi neizkušenosti ne bi bila dovolj dobra zanj. To ne pomeni, da je bila odločitev nujno prava, pomaga pa razumeti tvoje izbire.
Glede vprašanja varanja ni enostavnega odgovora. Varanje ni odvisno samo od tega, ali do nekoga čutiš ljubezen ali romantiko. Veliko ljudi bi za varanje štelo že poljubljanje ali poskus intimnosti z drugo osebo, če partner za to ne ve ali se s tem ne strinja. Zato je pomembnejše vprašanje, kakšne meje veljajo v vajini zvezi.
Ob tem bi rada dodala še nekaj pomembnega. Za intimnost potrebujemo občutek varnosti, zaupanja in sprejetosti. Intimnost ni preizkus sposobnosti, ampak nekaj, kar partnerja skupaj raziskujeta v svojem tempu in ugotavljata, kaj jima ustreza in kaj ne. Nihče ni dolžan biti »izkušen« ali popoln.
Bi želela napisati, koliko si stara? Sprašujem zato, ker je pri določeni starosti povsem normalno, da nekdo še nima spolnih izkušenj ali da se ob njih počuti negotovo. To, da drugi govorijo o svojih izkušnjah, še ne pomeni, da jih moraš imeti tudi ti ali da zamujaš. Če spolni odnos večkrat ni uspel, to ne pomeni, da je s tabo kaj narobe. Pogosto so prisotni napetost, strah, pritisk, nelagodje ali pomanjkanje občutka varnosti. Zato je pomembno, da si prijazna do sebe in da se o tem lahko iskreno pogovoriš s partnerjem.
Več o prvem spolnem odnosu si lahko prebereš tudi tukaj.
Vse dobro.
Andreja Lamut Gazvoda, univ. dipl. Soc. Pedagoginja