Pozdravljeni. Prosim za odgovor oz. nasvet. Za valentinovo lansko šolsko leto (2021/22)sem naredila  srce iz papirja in napisala nekaj v srce. Ko je bilo valentinovo sem hotela svoji simaptiji dati v roke. Ampak ga na žalost ni bilo ker je imel vročino. Upam da to šolsko leto bo v šoli tudi za valentinovo in mu bom lahko dala to in čokolado. Ampak me je tudi strah pa tudi sramežljiva sem. Že v naprej se zahvaljujem za odgovor. Lep pozdrav lepo bodite.
• Za
Zaljubljena
Ps:Ne upam si mu dati v živo. Ker sem že dolgo v njega in sem sramežljiva. Pa tudi ne vem kakšen bi bil njegov odziv.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej se ti iskreno opravičujem za pozen odgovor. Če sem te prav razumela, si v preteklem letu za svojo simpatijo naredila voščilnico, ki pa mu je nisi mogla izročiti. To bi rada storila to leto, ampak se bojiš njegovega odziva.
Razumljivo je, da te je malo strah njegovega odziva. Vsakomur je malo nerodno, sploh če to počenjaš prvič in ne veš kako k temu pristopiti. Zdiš se mi zelo zrela in pogumna, da želiš fantu jasno nakazati, da ti je všeč.  Najtežji in hkrati najboljši način, kako nekomu sporočiti, da ti je všeč je, da mu to poveš na samem iz oči v oči. Tako lahko takoj vidiš njegov odziv in izveš, če si tudi ti njemu všeč. Morda ti je to težje storiti, ker se bojiš, da ne bi vedela kaj reči, da bi vmes prišel kdo drug ipd. V tem primeru je precej dobra ideja, da mu napišeš sporočilo in mu ga predaš na nevpadljiv način, ko je sam (npr. ga ustaviš na poti iz šole, mu daš voščilnico in rečeš, da si to naredila zanj). Tako bo vedel, da je papirnato srce res od tebe, prav tako pa s tem zmanjšaš možnost, da bi mu postalo nerodno zaradi njegovih prijateljev.
Odsvetujem ti, da za pomoč pri predaji kartice prosiš svoje ali njegove prijatelje, saj lahko prihaja do nesporazumov. Tvoji simpatiji je lahko nerodno pred tvojimi ali njegovimi prijatelji, lahko si misli, da se želijo njegovi/tvoji prijatelji pohecati z vama, možno pa je tudi, da prijatelji narobe razumejo tvoj namen in mu predajo napačno sporočilo.
Želim ti veliko poguma in držim pesti, da se stvari odvijejo na način, ki bo najboljši zate. Upam, da ti moj odgovor kaj koristi.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
• Za
Zaljubljena
Pozdravljeni. Hvala za odgovor,mi zelo koristi. Zdaj ko sem dobila Vaš odgovor vem kako to storiti. Lep pozdrav lepo bodite tudi Vi.