Pozdravljeni.
Prosim za odgovor oz. nasvet. Svojemu fantu hočem dati nekaj lepega za valentinovo, ampak ne vem kaj naj mu dam. Nikoli še  nisem imela fanta, zato sem zmedena.
Že vnaprej se Vam zahvaljujem za odgovor.
Lep pozdrav
• ma
mal_še_počak
khm, valentinovo je februarja, čez več kot 4 mesce....?
najprvo mu pulover za božič naštrikej... X-)
• Uredništvo
Maša Mesiček

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
povsem razumljivo je, da si nekoliko negotova, saj je to tvoja prva zveza in prvič razmišljaš o takšnem darilu.
Valentinovo je namenjeno izkazovanju ljubezni, naklonjenosti in pozornosti do osebe, ki nam veliko pomeni. Darila ob tem dnevu so pogosto zgolj simbolična. To pomeni, da niso nujno draga ali materialno vredna, temveč imajo globlji pomen. Njihov namen je izraziti svoja čustva in pokazati, da ti je druga oseba pomembna. Pri izbiri darila lahko izhajaš iz nečesa, kar vaju povezuje. To je lahko vajina najljubša pesem, prostor, kjer sta se prvič srečala, skupni hobiji, notranja šala, ki jo razumeta samo vidva, ali spomin na trenutek, ki vama je bil poseben. Lahko mu napišeš pismo, v katerem izraziš svoje misli in čustva, zbereš vajine skupne fotografije in jih združiš v album, mu spečeš njegovo najljubšo sladico in podobno. Zelo veliko lepih daril lahko sama izdelaš tudi doma, kreativne ideje za to pa lahko najdeš na spletni strani Pinterest.
Za izbiro darila imaš še kar nekaj časa, zato verjamem, da boš uspela najti nekaj res posebnega.
Lepo bodi,
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)