Kako slediti svoji intuiciji, če nimaš realnosti s čimer bi jo zagotovil kot vredno? Če nimaš trdne zagotovljene stvari, ali pojma kaj delaš? Samo šel bi. Zdaj.
Prišlo je že do tega, pa zmeraj pridem nazaj. Zaradi ljudi. Zaradi navezave kot moja preteklost, in kot ljudje katerim vse odpustim - zato vem da me nikoli ne bodo zapustili. Samo zato.
Jaz sem jih pa itak že izpustila. Veliko teh stvari, katerih se najbolj bojim izgubiti. Samo še sebe.
Potrebujem naravo in sebe brez teh ljudi.
Moram iti naprej. Ampak ali grem lahko brezglavo nekam? Ne vem niti zakaj bi potrebovala potrditev kogarkoli, ampak očitno nekaj je.
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Ne vem če prav razumem tvoje vprašanje. Predvidevam, da si v dvomih glede nadaljevanja odnosov z določenimi ljudmi. V teh odnosih ostajaš, čeprav za to nimaš oprijemljivega razloga. Praviš, da ljudem vedno odpustiš, zaradi česar tudi ostajajo v odnosu s tabo. Sliši se, kot da čutiš, da bi bilo dobro te odnose prekiniti. To ti je zelo težko, saj si morda odvisna od njihovega odobravanja, morda te je tudi strah ostati sama.
Razumljivo je, da te je strah in se počutiš izgubljeno, morda se počutiš prazno ali žalostno. Spoznanje, da te določeni odnosi omejujejo je lahko težko, sploh če smo na te osebe zelo navezani. Prekinitev odnosov je tako lahko tudi boleča in zdi se, da se tega dobro zavedaš.
Dobro bi bilo razmisliti, na katerih področjih so omenjeni odnosi nezadovoljivi oz. te omejujejo pri spremembi tvojega življenja. Razmisli, ali ti odnos prinaša več slabega napram dobremu ter ali ga je možno še rešiti. Dobri odnosi so tisti, v katerih velja medsebojno spoštovanje, kjer osebi druga drugo podpirata in se veselita uspehov. Ko se znajdeta v konfliktu, ga znata uspešno razrešiti in si odpustiti.
V kolikor bi želela odnos prekiniti, je pomembno, da to storiš asertivno. To pomeni, da se postaviš zase na drugemu spoštljiv način. Več o asertivnosti si lahko prebereš tukaj.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje. Vabim te, da se oglasiš in poveš še kaj več o sami situaciji.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije