Pozdravljeni
Sem v 7.razredu in nevem kako se naj učim zgodovino moja snov je :
Rimska država
Srednji vek prve tri snovi:
Preseljevanje ljudstev-nastajanje nove Evrope,
Frankovska država-evropsko kraljestvo,
Prve slovanske državne tvorbe v vzhodnih Alpah
In jaz zdaj nevem kako se naj učim. Ponavadi se z mamo ampak dela ta teden popoldan zato se ne moreva. Test pa pišem 10.5.2021
Upam da mi boste odgovorili.
Hvala
Lep dan še naprej. -
ij
ijjbb
Hojla,
zgodovina je eden izmed meni najljubših predmetov.
Predlagam ti, da si najprej prebereš učbenik in po vsakem odstavku s svojimi besedami povzameš prebrano, nato bi jaz vzela zapiske in ob zapiskih ponovila še vse kar sem prebrala v učb., da si ustvarim širšo sliko.
Najboljše (vsaj zame) je da si ustvarim neko zgodbo oz. si predavam, kot bi mi predavala profesorica, večkrat preberi zapiske, kaj zanimivega poišči na internetu (se ti bo morda bolj vtisnilo v spomin), za letnice si naredi časovni trak ... Moja sošolka v OŠ si je enkrat naredila celo strip (sicer je bila snov 2 . svetovna vojna)-narisala like, pomembne letnice in dogodke>seveda čisto osnovno, njeni "ljudje" so bili krogci s frizurami xD
Jaz grem tudi čez zapiske in učb. ter si napišem morebitna vprašanja na en list ter oporne/pomembne točke na drug list in potem to ponavljam in ob tem seveda povem čim več na to temo ...
En način so še "flashcards" na eno stran napišeš osebo/dogodek/kraj na drugo stran pa potem odgovor, kdo je oseba, kaj se je zgodilo, katere reforme je sprejel Julij Cezar npr. in potem greš skozi kartice in imaš napisano temo, poveš, obrneš kartico in se preveriš.
Včasih je tudi mene spraševala mami, kasneje tudi sestra/prijatelji, če pa nimaš te možnosti pa se lahko snemaš ali pa razlagaš kakšni igrači ipd.
Vso srečo pri učenju! ^^Citiraj
Lu
Lubemicaaa
Živijo! Ubistvu je super zdaj to ker se boš naučila kako se sama učiti. Jaz imam rada zgodovino zato mi ni problem. Rada si pa najprej preberem zapiske potem pa še iz učbenika in če kaj ne razumem tudi 20 krat preberem eno stran ker na začetku se je najtežje zbrat. No potem si rada zapisujem na list z barvnimi flomastri pa hodim kdaj po sobi sem pa tam. Pa na belo majhno tablo si zapisujem pomembne stvari pomaga tudi če se pretvarjaš da si učitelj. Pa pri vsaki snovi se probaj spomnit kaj je govorila učiteljica mogoče ti je res nekaj padlo v misli pa se boš spomnila pa vse liste si preglej in označuj z flomasti.Rada si tudi preberem večkrat snov pa potem obnovim in tako si predstavljam v glavi te osebe pa kaj počnejo mislim da imam malo dolgočasen način učenja ampak izberi kar tebi ustreza sicer pa je res dobre ideje dala "ijjbb" upam da sem ti tudi jaz pomagala :). Srečno! Držim pesti da bo 5 verjamem vate!!
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
vsak izmed nas ima svoj način učenja, ki mu najbolj ustreza. Zato bi ti na začetku predlagala, da rešiš krajši kviz, kjer boš izvedela, kateri učni tip si. Učni tipi predstavljajo značilnosti, ki se navezujejo na naše načine učenja. Nekateri si zapomnijo s poslušanjem, drugi z izdelavo zapiskov, spet tretji s pomočjo slikovnih gradiv, itd. Velikokrat pa se zgodi, da se preprosto nečesa ne moremo naučiti oziroma imamo težave z učenjem in zapomnitvijo. Zraven drugih razlogov, je to pogosto rezultat izbire napačnih tehnik učenja.
V grobem poznamo tri učne tipe: vidni, slušni in kinestetični. Pri vsakem od nas so prisotni vsi trije, je pa navadno eden nekoliko v ospredju. Spodaj ti pošiljam povezavo, kjer lahko preveriš, kateri učni tip si. Ko boš rešila vprašalnik, boš lahko ugotovila, kateri učni tip pri tebi prevladuje. Zatem lahko preveriš, ali značilnosti, ki so za določen učni tip zapisane, veljajo tudi zate. Kar pa je še posebej pomembno, pa so napotki za učenje. Za vsak tip so zabeleženi nasveti, predlogi, kako se (še boljše in učinkoviteje) učiti.
Povezava do spletne strani in vprašalnika: http://www2.arnes.si/~lukoper9/spretnos ... p_ste.html
Spodaj ti prilagam napotke, kako se učiti glede na določeni učni tip.
Vizualni tip:
• si delaš zapiske med poukom,
• si ogledaš številne primere na to temo (npr. kakšen film, knjiga, članek, ipd.),
• si ob težjih pojmih ali besedah narišeš simbole ali slike, ki ti ob prebiranju ali poslušanju pridejo na misel,
• če je mogoče, si študijske vsebine oglej na video posnetkih,
• uporabljajte tabele, grafe in ilustracije, ki ti bodo pomagale pri razumevanju snovi,
• si zapisujete navodila za naloge.Slušni tip:
• si posnameš učno vsebino, pa tudi svoje ponavljanje te učne vsebine,
• sediš na predavanjih v prvi vrsti,
• pozorno poslušaš in si ob tem oblikueš kar najbolj uporabne zapiske,
• se dogovoriš, da zate še nekdo drug zapisuje predavanja,
• ponoviš navodila za naloge pred kolegi ali pred učiteljem še preden zapustiš razred,
• glasno bereš,
• med učenjem poslušaš glasbo,
• za lažje pomnjenje nove pojme postaviš v rime,
• nove stvari glasno ponoviš sami zase.Kinestetični/gibalni tip:
• si delaš sezname,
• si pri naštevanju stvari pomagaš s prsti,
• se igraš besedne igre,
• si pretipkaš ali prepišeš zapiske s predavanj,
• se premikaš po prostoru, ko se učiš,
• vsebine predavanj povežeš s svojimi občutki in izkušnjami.Upam, da ti bodo ti napotki pomagali pri učenju zgodovine.
Želim ti veliko uspeha,
Eva Hršak, mag. prof. ang. in mag. prof. ped.Citiraj
Ka
Kapitanka12
hey, jaz se tudi sprašujem a najbolje bo da samo večkrat preberš.
PS.: meni je mami rekla da se učiš tako da prebereš točno 45 ja prav si slišala točno 45, ker so naši možgani narejeni tako da razumejo in si zabeležijo stvar ko jo ponoviš 45. Tako da upam da sem ti pomagala zdaj pa moram iti ČČČČAAAAAVVVV!
Vi
Viki
Prve civilizacije,stara grčija