hojla!
sem 6 razred in ne vem kako se naj učm zgodovino ker mi ni popolnoma nič zanimiva. Mogoče kdo pozna kakšno sletno stra kjer se lahko učiš zgodovino. Moja snov je:
kaj uči zgodovina in kaj preočuje
katere vede vse poznamo
zgodovinski viri
zgodovinski čas
koledarji (Julijanski in gregorjansk koledar)
zgodovinska obdobja
kako je nastala prva pisava
od kdaj tiskamo knjige
To je vse od moje snovi. Zelo bom vesela pomoči in upam da mi boste odgovorili. lep dan še naprej. ČAV
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
sprašuješ se, kako naj se učiš zgodovino, ki ti ni zanimiva.
Žal je tako, da moramo včasih narediti in delati tudi stvari, ki nas ne pritegnejo, nam niso zanimive, so nam odveč ali pa jih ne maramo. Ampak če želimo doseči naše naslednje korake (v tvojem primeru uspešno zaključiti 6. razred), preprosto moramo narediti tudi kakšne stvari, ki so nam neprijetne. Torej se boš morala k učenju zgodovine, kjer ti snov ni zanimiva, malo prisiliti.
Vseeno pa si lahko učenje narediš sama sebi bolj zanimivo, čeprav te snov ne zanima. Če rada rišeš, si lahko v vsakem poglavju narišeš risbo o tem, kaj si prebrala. Lahko se posnameš na telefon, ko glasno bereš snov, in jo potem večkrat poslušaš. Lahko si narediš pisane izpiske snovi, ki ne bodo dolgočasni na izgled. Vsekakor pa si čas za učenje na kakršen koli način vzemi vsak dan in ga načrtuj vnaprej. Vsakih 35 minut učenja si privošči vsaj 5-minutni gibalni odmor - lahko si daš v slušalke svojo najljubšo pesem in zaplešeš. Tako bo učenje, ne glede na učno snov, gotovo bolj zabavno.
Upam, da ti bodo moji predlogi v pomoč. Želim ti veliko uspehov pri osvajanju novih znanj.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja
LK
POMAGAJ MI PRI ZGODOVINI
Uredništvo
Pozdravljen,
vprašanje je že lepo zgoraj odgovorila svetovalka. Poskušaj slediti njenim nasvetom, če pa ne bo šlo, je najbolje, da za pomoč prosiš vrstnike ali odraslo osebo - starše, svetovalno delavko na šoli, svojo učiteljico. Verjamemo, da ti bo z nekaj truda in pravim pristopom uspelo.
Prijazen pozdrav iz uredništva