Poznate kaksno dobro metodo ucenja? Zdj sem 1 letnik in pac mamo res velik stvari in js nism tip cloveka ki bi lah le parkrat prebrala in bi znala. Js rabm use senkrat prepisat, si narisat in 500krat prebrt. Pac to mi uzame res  prevec cajta in nemorm narest useh predmetou, Hvala lep vecer
• Kn
Knjigica
Predlagam ti flashcards. Na eno stran listka napises voradanje  ali naslov neke teme na drugo stran pa odgovor. Potem lahko ponavljaš na ta način. Npr. se moraš navadit vse reke v Afriki torej na eno stran napišeš reke v Afriki ali naštej vse reke v Afriki in na drugo stran odgovor
• Di
Di
Totalno razumem, sama sem imela enako situacijo. Svetujem ti da narediš kartice ampak osebno mi to vzame preveč časa, zato si raje snov prvo potihem ali naglas preberem, nato neham gledati v zvezek in sk snov poskušam razložiti, ubistvu kot da si učitelj in razlagaš sam sebi. Tako snov ne le znaš ampak tudi razumeš. Za matematiko pa svetujem da rešiš veliko, ampak res veliko vaj. Upam da ti kaj pomaga. Pa srečno :)
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Menim, da je zelo dobro, da že zdaj razmišljaš o metodah in strategijah učenja – to je namreč prvi korak k temu, da najdeš zate najustreznejši način. Povsem normalno je, da se v 1. letniku še iščeš in raziskuješ različne pristope k učenju. Ena sama “prava” metoda ne obstaja, lahko pa ti predstavim nekaj učinkovitih pristopov, ki ti bodo morda v pomoč:
1. Prepisovanje je lahko odlična metoda, vendar predvsem takrat, ko prepisuješ s svojimi besedami in vključuješ sheme, miselne vzorce ali barvne poudarke. Tako boš snov lažje razumela in si jo bolje zapomnila.
2. Organiziraj si čas učenja. Določi si natančne intervale (npr. 25–30 minut učenja), nato pa si vzemi kratek odmor (okoli 5 minut). Po nekaj takih ciklih si privošči daljši premor (10–15 minut).
3. Učenje razporedi na več dni. Prvi dan snov preglej in razumi, naslednje dni pa si natančno določi, kaj boš ponovila. V svoj urnik nujno vključi tudi dan za ponavljanje.
4. Sproti preverjaj svoje znanje. Lahko se učiš z vrstniki ali pa snov ponoviš tako, da jo razlagaš nekomu drugemu. Na ta način pogosto opaziš, kaj ti še ni povsem jasno.
5. Učenje naj bo ustvarjalno. Uporabi barve, grafike, puščice ali druge vizualne elemente – vse, kar ti pomaga, da snov bolje razumeš in si jo lažje zapomniš.
Svetujem ti, da si prebereš tudi prispevke na tej povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/sola-ucenje-in-prosti-cas/?topic=7
Upam, da boš med nasveti našla kaj koristnega zase. Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti z veseljem na voljo.
Lepo bodi!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike