Imam transpolno sošolko .Kaj sploh pomeni transpol?Nevem zakaj imajo nekateri ljudje toliko proti transpolnim.Saj oni so tudi ljudje.Kako ji naj pomagam da jo bodo drugi bolj sprejeli.Že v naprej hvala za odgovore.
so
sovica
Pomagaš ji lahko tako da se z njo pogovarjaš ali družiš pred drugimi ker bodo potem mogoče videli da ni teko slaba kot mislijo.
SREČNO!
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
za začetek mislim, da je super, da si sama zelo odprta in sprejemaš različnost, čeprav je morda še ne razumeš najboljše. Na tejle povezavi si lahko prebereš več o spolni identiteti in tem kaj pomeni transspolnost, da boš lažje razumela sošolko.
Sicer pa je najbolj pomembno, da si tam za tvojo prijateljico, če potrebuje pogovor. Že to, da ima ob sebi nekaj podpornih ljudi je veliko in če si je tebe izbrala za eno izmed teh je to velik znak zaupanja. Žal je res mnogo ljudi še nestrpnih in nesprejamajočih, a ključno je kakšen odnos imaš ti do nje. Tudi preko tega lahko morda ostali vidijo, da z njo ni nič narobe in se preko tega učijo sprejemanja. Vsekakor je prevelik zalogaj zate, da si daš za nalogo, da spreminjaš miselnost ostalih, lahko pa že posredno preko vajinega odnosa narediš veliko.
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
svetovalnica Legebitra
ML
ML11
Hvala za tako hiter odgovor, že dolgo nisem bila na spletni svetovalnici zato se vam opravičujem za pozen odg.Srečno!