Hej hoj...
Na vas se obračam z dokaj pogostim problemom, s katerim se sooča veliko parov. Po 1 letu in pol se mi zdi, da v zvezi s fantom ni več toliko ene strasti in čustev, tudi zanimanja ... Ko sva sama (sicer redko) takrat ja, se imava rada, res vse ... ampak čez teden, mesec žal zaradi šolskih obveznosti, osebnih stvari nimava tako veliko stika kot prej ... seveda nekaj je, a to le kakšna beseda čez dan, včasih pa sva bila res ves čas v stiku. Ta "ne-stik" se nama pozna, na trenutke si delujeva kot tujca oz kot da sva skupaj le iz navade ... Tudi kreganje je pogostejše ker se manj pogovarjava itd. Res me zanima kako rešiti vse to saj drugače nimava problemov, le to je problem, da nama čas, razdalja preprečuje srečanja, pogovore in se tako oddaljujeva.
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala, da si nam zaupala svojo težavo. Pišeš, da se s fantom trenutno soočata z izzivi, saj sta zaradi pomanjkanja časa in stika začela čutiti, da sta se nekoliko oddaljila. To je nekaj, s čimer se sooča veliko parov, in povsem normalno je, da se v dolgoročnih zvezah občutki sčasoma nekoliko spreminjajo. Na začetku je lahko prisotna močna zaljubljenost, ki se potem razvije v ljubezen, kjer so čustva morda manj intenzivna, vendar enako vredna (nekaj več o tem si lahko prebereš tukaj.
Pomembno je, da se oba trudita za odnos, tudi ko sta oba zelo zasedena. Kljub vsem obveznostim obstajajo možnosti, da ostaneta v stiku in ohranjata povezanost. Poskusita se dogovoriti za majhne, a pomembne geste/rutine v dnevu, kot je izmenjava lepih misli zjutraj preko sporočila ali večerni pogovor, pa naj bo to le za 15 minut, da se počutita bližje. Določita si tudi čas, ko se vidita v živo in skupaj preživita kvaliteten čas, kar vam bo pomagalo ohraniti povezanost – izberita aktivnosti, ob katerih se bosta zabavala, spoznavala drug drugega.
V odnosih je ključna iskrena in odprta komunikacija. Pogovorita se o svojih željah, občutkih, skrbeh in poskusita skupaj najti načine, kako lahko krepita svoj odnos. Včasih lahko že majhne spremembe ali dejanja naredijo veliko razliko. Še nekaj  nasvetov, kako skrbeti za zvezo, lahko najdeš tudi tukaj.
Upam, da se bosta s fantom uspela pogovoriti o tem, kaj oba potrebujeta ter se ponovno bolj povezati. Če boš potrebovala še kakšen nasvet, smo ti na voljo.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije