Lep pozdrav.
Opazila sem,da imam kar veliko problemov, nebom jih prav podrobno opisala ampak bi samo vprasala za nasvet kako vprasati starse, da bi zacela obiskovati terapijo, brez da bi jih skrbelo kaj je narobe z mano.
Pred nekaj meseci sem imela hud panicni napad, takrat mi je tudi mama svetovala obisk terapevta ampak sem jo zavrnila saj sem mislila da mi ne bo nic pomagalo...A zdaj je vse  samo še slabse tako da bi res rada poiskusila s terapijo. Bojim pa se,da bom starsem naredila samo še vecje probleme saj jih ze imajo prav zadosti.
Mogoče je vse skupaj čudno, ampak bi res prosila za odgovor.Hvala.
• Uredništvo
Anja Mikl

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vesela sem, da si se s svojim vprašanjem obrnila na naš forum.
Če pravilno razumem, te torej predvsem zanima kako s starši skomunicirati svojo željo po iskanju pomoči oz. vstopu v psihoterapevtsko obravnavo. Pišeš, da si pred nekaj meseci doživela panični napad in če pravilno razumem, je takrat tvoja mama že dala pobudo, da poiščeš pomoč. Ali sta se od takrat še kaj pogovarjali o tvojem počutju, duševnem zdravju in iskanju pomoči? Tudi, če se nista, se mi zdi, da lahko ponovno nagovoriš to temo iskreno in tako, da se boš počutila okej v celotni situaciji. Morda se lahko vnaprej s starši dogovoriš za določen termin, del dneva, ki bo vsem ustrezal in si ta čas "rezervirate" za pogovor. Zagotovo imajo tudi starši svoje izzive s katerimi se soočajo, ampak verjamem, da ti bodo prisluhnili in ti pomagali pri skrbi za lastno duševno zdravje.
Zdi se mi zelo pogumno in zrelo, da si se odločila pisati in poiskati pomoč in mislim, da bi tako odgovornim vedenjem težko staršem povzročila kakršnekoli probleme. V kolikor te pa to še posebno bremeni, se mi zdi, da bi bilo dobro, če bi še to preverilia pri njih. Kaj meniš? Vsekakor te pri tvojem iskanju pomoči in vstopu v psihoterapevstko obravnavo zelo podpiram. Nekaj osnovnih informacij o iskanju virov pomoč si lahko prebereš še tukaj: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/kam-po-pomoc-v-stiski/
Če še imaš kakšno vprašanje pa nam kar piši.
Želim ti vse dobro.
Anja Mikl, mag. psihologije