Spoštovani!
Nevem kako naprej čisto sem potrt. Že 5 let sem ne srečen i imam strto srce nimam prijateljev vsi me tepejo žalijo vedno imajo samo dokler sem jim v korist enostavno noben me nemara moj srčni utrip pada in se mi zdi da se bo kar kmalu ustavil ne zdržim več!!! Kaj lahko naredim ali je rešitve tukaj? Moj odgovor ni rešitve vsi pravijo da sem čuden da rabm psihologa in da sem najgrša stvar na svetu vedno vsakemu pagam in sem zadnjih odrešenik potem pa me postijo ignorirajo me porivajo stran od družbe. Želel sem da bi vsaj imel punco pa sem ogromno poskusil vsaj tiste ki so mi bile fajn karakter ampak na koncu so me vse odslovile oziroma Strle srce. Moje srce se sploh nemora zaceliti iz dneva v dan je slabše najraje bi se ustrelil v glavo. Dost mam tega ni mi pomoči jaz nevidim rešitve za vse se trudim pa nakoncu dobim nič v sta trut ki ga uložim da bi dobil punco in imel priajtelje je vse za manj. Nevidim rešitve kot smrt nimam več časa in energije ne moči jaz sem sam osamljen noben mi nestoji ob strani. Zato pišem tukaj ampak zame ni rešitve da mi nekdo reče naj bom sam in počnem te stvari ja sam ne celi čas človek je družabno bitje.
ŽELIM ČIM PREJŠI ODGOVOR.
Lp, Mark
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Mark,
prav imaš, človek se počuti bolje, če ima ob sebi nekoga, ki ga ima rad. Kot pravi pesnik, nekoga moraš imeti rad, pa čeprav trave, kamen ali reko, nekomu moraš nasloniti roko na ramo, da se lačna nasiti bližine... Verjamem, da so občutki osamljenosti, odrinjenosti in nesprejetosti boleči in praviš, da to traja že celih pet let. Kako pa je bilo prej? Kako si živel pred tem? Si imel pred tem prijatelje, družbo v kateri si se počutil sprejetega? In kako je s tvojimi domačimi, imaš družino? Kaj počneš v življenju? Se še šolaš? Kaj te veseli, imaš kakšne hobije? Se ukvarjaš s kakšnim športom, imaš rad glasbo, te zanimajo knjige ali kaj drugega? Poraja pa se mi tudi vprašanje, koliko ti sam ceniš samega sebe, koliko se imaš rad. Zveniš, kot bi samega sebe postavljal v vlogo zgube, žrtve, obsojene na propad.
Morda bi ti koristilo, če bi storil nekaj za izboljšanje samopodobe? Morda bi bil to prvi korak, ki ga je potrebno storiti, da se boš tudi bolje počutil. Pri tem si lahko pomagaš z našo spletno stranjo ali pa poiščeš kakšno knjigo za izboljšanje samopodobe in pridobivanje samozavesti. Če želiš, da te bodo sprejeli in vzljubili drugi, je potrebno, da najprej vzljubiš in sprejmeš samega sebe. Pomembno je stopiti iz vloge žrtve in se napotiti na pot zmagovalca. Pomembno se je učiti iz svojih napak in začeti vedno znova in na drugačen način. Verjetno si že slišal za izumitelja T. Edisona in anekdoto v zvezi z njegovim izumljanjem žarnice. Ko so ga vprašali, kako je mogoče, da mu je pri tem izumu 10.000 krat spodletelo, je odgovoril, da je izumil toliko načinov, kako se žarnica ne naredi. Lahko bi rekli, da ni pomembno, kolikokrat v življenju pademo, ampak kolikokrat se dvignemo in nadaljujemo pot in pri tem iščemo nove možnosti. Priporočam ti torej, da razmisliš, kaj bi lahko pri sebi spremenil, da se iz vloge žrtve prestaviš v vlogo zmagovalca. Verjamem, da uspeš pri vsem, kar si zadaš in želiš, če izbereš nove, drugačne poti, kot si jih ubiral doslej. Poiskati psihologa, je samo ena od možnosti.
Želim ti vse dobro in pazi nase, predvsem pa razmisli o tem, kako vzljubiti in ceniti samega sebe.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka