Pozdravljeni,
hodim v 8. razred in se res zelim vpisati na gimnazijo naslednje leto a nevem, ce mi bo to zaradi mojih ocen uspelo. Vem, da bi se lahko se bolj trudila in da zmorem, a nekateri predmeti mi res ne grejo ali pa je prevec stvari na enkrat. Letos bom zgubila kar nekaj tock in se ne morem nehati obremenjevati s tem, ker res hocm prit na dobro solo. Sem pod zelo velikim stresom in nevem kaj naj naredim. Delam si plane in to pa se vedno dobim ksno 3 al pa 4 po nepotrebnem. Upam, da mi lahko kdo pomaga.
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
čeprav ni nič narobe z oceno, ki je manjša od 5, je pa vsekakor škoda, če jo dobiš po nepotrebnem oziroma se zavedaš, da si sposobna več. Morda malo premisli o tem, kako se učiš in kako bi lahko učinkovitost učenja povečala.
Pri predmetih, ki ti ne grejo se lahko poskusiš povezati s kakšnim sošolcem ali sošolko, da ti pomaga in se učite skupaj. Prav tako lahko za dodatno razlago prosiš učitelja. V skrajnem primeru pa si morda omisli tudi kakšne inštrukcije.
Nekaj nasvetov glede učenja si lahko pogledaš tukaj.
Poskusi si tudi drugače organizirati čas za učenje, sploh ko imate veliko testov in spraševanj hkrati. Ne uči se zadnji dan. Pomembno je, da se učiš sproti, torej vsak dan po pouku doma ponoviš, kaj ste se tisti dan učili.
Za nadaljnja vprašanja sem ti na voljo.
Vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike
Ta
Tadej
Včasih od sebe pričakujemo veliko ampak glih ta pričakovanja po uspehu, biti najbolši itd nam vzemejo energijo, ki bi jo lahko imeli za ustbarjanje/učenje
Nič ni narobe če imas slabso oceno, nič ni narobe če gres na slabso šolo. Važno je to kako se ti počutis. In ko se bos ti dobro počutila bo uspel prišel sam.