igram klavir in nočem povedati sošolcem da ga igram ker me skrbi kaj bodo rekli. mislim si da bojo rekli zakaj igram klavir in da je za punce... hvala za odgovor
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Če povzamem, te skrbi, kaj si bodo sošolci mislili, ko jim boš povedal, da igraš klavir, saj meniš, da je to hobi, ki je bolj značilen za punce. Razumem, da te zaradi tega skrbi in se počutiš nelagodno. Najverjetneje se počutiš tudi, kot da pred drugimi nekaj skrivaš in bodo nate tvoji sošolci in prijatelji gledali drugače, ko bodo izvedeli za tvojo »skrivnost« ter se bodo zaradi tega iz tebe norčevali. Najprej naj ti povem, da ni nobenega razloga, da bi se moral svojega hobija sramovati.
Igranje klavirja je umetnost, ki je ne zmore vsak. Je spretnost, ki jo je težko pridobiti in verjamem, da si v svoje učenje igranja klavirja vložil veliko truda in časa. Ne pozabi, da imamo ljudje različne interese in igranje klavirja je nekaj, kar ne pripada le puncam. Poznamo veliko moških, ki so bili briljantni igralci klavirja, le spomni se največjih imen, kot so Frederic Chopin, Wolfgang Amadeus Mozart ali pa Ludwig van Beethoven. To, da si našel nekaj, kar te veseli in rad počneš, je zelo pomembno, zato ti predlagam, da z igranjem klavirja ne končaš le, ker te skrbi, kaj si bodo mislili drugi. Morda boš presenečen, da te bodo pri tem spodbujali in bodo nad tvojim hobijem navdušeni.
Pomembno je, da si samozavesten in verjameš vase, sošolcem pa skušaj svoj hobi predstaviti na kak zanimiv način. Na primer učiteljico glasbe lahko prosiš, če lahko imaš predstavitev klavirja, na koncu pa tudi sam zaigraš kakšno pesem ali pa pokažeš posnetek tvojega nastopa.
Ne pozabi, da glasba ni omejena na tvoj spol in je nekaj, kar združuje. Zaupaj vase in pogumno! Če pa te vseeno skrbi odziv prijateljev pa ti predlagam, da si prebereš naslednji članek, v katerem najdeš informacije, na kak način se postaviš zase na samozavesten način, s katerim drugih ne prizadeneš:  https://www.tosemjaz.net/razisci/druzina-prijatelji-in-vrstniki/kako-se-postavis-zase-ko-nate-pritiskajo-vrstniki/.
Če boš imel pa še kakšno vprašanje, pa se lahko ponovno obrneš name.
Vse dobro ti želim,
Ana Koščak, dipl. psihologinja (UN)