Pozdravljeni.
Zadnje čase sem vedno bolj brezvoljen, žalosten in pod konstantnim nerazložjivim stresom, kar postaja vedno huje, zdaj celo do te mere, da se ne morem spraviti niti k stvarmi ki me drugače veselijo, ter tudi vedno več razmišljam da bi mi bilo lažje če me nebi bilo. Kaj naj storim, oziroma kje naj poiščem pomoč?
Hvala in lep pozdrav.
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Živjo,
praviš, da se zadnje čase soočaš s stisko in se težko lotiš stvari in dejavnosti, tako nujnih in tistih, ki so ti sicer prijetne. Predstavljam si, da ti ni lahko.
Vesela sem, da si svojo stisko prepoznal in si aktivno usmerjen k iskanju pomoči - namera in želja biti bolje je zelo pomembna, da dosežeš dejanske spremembe, saj je motivacija, ki izhaja iz tebe, močnejša kot želja/spodbuda drugih. Odličen prvi korak je, da si se obrnil na nas.
Glede na tvojo starost sklepam, da verjetno obiskuješ srednjo šolo. Vsaka srednja šola ima svojo svetovalno službo, kjer deluje tudi šolski psiholog, ki ti je zmeraj na voljo. To je ena izmed možnosti, na koga se lahko obrneš. Če se ne bi počutil udobno iti do šolske svetovalne službe, nudi Društvo Posvet brezplačno psihološko svetovanje, kamor lahko greš sam, brez spremstva staršev in brez napotnice zdravnika. Svetovanje je brezplačno, več o samem procesu njihovega dela pa si lahko prebereš še kaj več tukaj. Nenazadnje je tukaj tudi naša spletna Chat svetovalnica, kjer imamo dvakrat na teden razpisane termine, kjer se lahko kot anonimni uporabnik prijaviš in klepetaš z nekom izmed nas.
Želim, da veš, da ti s temi občutki ni treba biti sam. Zate si želim, da bi se spet počutil dobro in da bi imel voljo do izvajanja vseh aktivnosti, sploh teh, v katerih uživaš. Če ti zgoraj naštete možnosti ne ustrezajo, lahko pogovor nadaljujeva tudi tukaj preko foruma, sem ti seveda na voljo.
Svet nikakor ne bi bil boljši, če te ne bi bilo. Pred seboj imaš še zelo lepo, dolgo in vznemirljivo življenje. Sporoči mi, če ti karkoli iz mojega zapisa ustreza, sicer bova poiskala še kakšno drugo možnost.
Pošiljam ti en topel jesenski objem,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)
• Ni
Nika IvKo
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.