Stara sem 12 let in si zelo želim konja.jaham v klubu že dve leti in znam hojo,kas in galop ne jaham več na lonži.Moji starši mi ne dovolijo imeti konja ker mislijo, da bo preveč dela.Imamo pogoje za konja.ocene imam tudi dobre.Če ima kdo kakšno idejo kako prepričati starše mi naj prosim sporoči ker si konja že zelo dolgo časa želim.
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
imeti konja predstavlja izjemno veliko odgovornost, obveznost in zagotovo tudi stroške. Za ustrezno oskrbo so potrebna določena znanja, izkušnje, čas, prostor, ... Predstavljam si, da bi pri celotni oskrbi ti na tej točki zagotovo potrebovala podporo staršev, vsaj iz finančnega vidika, pa najbrž tudi pri vsem ostalem.
Na podobno vprašanje in želje smo že odgovarjali tukaj.
Spodbujam te, da prisluhneš staršem in nameniš trenutni čas pripravam na to, da boš nekoč v prihodnje imela svojega konja in boš nanj kar se da pripravljena.
Lepo bodi,
Amadeja Jurič, mag. psihologije