Lep pozdrav,
ze kar nekaj casa se spopadam s tem da kar koli vprasam ali naredim za moje starse ni uredu.Vsak vecer sem objokana ker se jezita name.nevem kaj se je spremenilo na njih?
kaj naj naredim da to spremenim?
Hvala za vas odgovor.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
lepo pozdravljena na naši svetovalnici. Praviš, da imaš občutek, da karkoli narediš, za tvoje starše, ni v redu in se jezita nate. Želela bi si razumeti, kaj se je spremenilo. Lahko si predstavljam, da ti je ob tem zelo hudo in razumem, da te to večkrat spravi v jok. Glede česa se jezita nate? Se je v zadnjem obdobju kaj posebej spremenilo in je morda to vplivalo na vaš odnos? Ali si se že poskusila pogovoriti z njimi? Odprta komunikacija lahko velikokrat reši marsikaj, je eno najmočnejših orodij, ki jih imamo. Dobro je, da v pogovoru znamo izraziti svoje mnenje in občutke, hkrati pa upoštevamo tudi občutke in mnenja sogovornika. Izberi primeren čas, ko se bosta starša res lahko posvetila pogovoru in ne bo motečih dejavnikov. Lahko se pogovoriš tudi samo z enim izmed staršev, s tistim, kateremu bolj zaupaš. Če imaš brata ali sestro, se lahko najprej pogovoriš tudi z njim/njo. Preveri, kako ona/ona vidi zadevo. Lahko se o svojih skrbeh pogovoriš tudi s prijateljico, morda teto ali s komerkoli, ki mu zaupaš. S tem, ko naše skrbi delimo, jih vidimo v drugi perspektivi in nam je lažje. Nekaj nasvetov, ki ti lahko koristijo pri pripravi na pogovor s starši, je zbranih na povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/druzina-prijatelji-in-vrstniki/mami-oci-imam-problem-se-lahko-pogovorimo/
S tem, ko se boš s starši pogovorila, boš lažje razumela, kaj se dogaja in tudi oni bodo razumeli, kako se ti počutiš.
Le pogumno, pogovor velikokrat razblini marsikatero našo skrb. Vabim te, da poveš še kaj več o svojem odnosu s starši, tako ti bom lahko podala še bolj konkreten odgovor. Prav tako sem ti na voljo, če boš imela še kakšno vprašanje.
Bodi dobro!
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije