dober dan
sem fant star 14 let , mokre sanje sem že doživel, ko sem fantaziral o dekletih ki sem jih lepil v posebni zvezek , so bolj erotične,lepe punce s koledarjev Ko sem bil z bratrancem ki je leto mlajši v kuhinji starih staršev sva  kar naenkrat začela otipavati vsak svoj spolni ud in hodila po kuhinji,. potem pa sva se umaknila in on je skušal prodreti v moj anus pa ni uspel , potem pa sva se zamenjala moj penis je bolj trd kot njegov in sem z glavico penisa šel v anus. skrbi me če sem gej oziroma ali sva oba, hvala
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
raziskovanje spolne privlačnosti oziroma konkretno tega, kdo in na kakšen način nas privlači je v tvojih letih nekaj popolnoma običajnega. Če te poleg deklet privlačijo tudi fantje je to značilno za biseksualne osebe, nihče pa ne more namesto tebe opredeliti tvoje spolne usmerjenosti. Morda ti lahko pri raziskovanju pomaga tale članek, ki govori ravno o temi, ki jo odpiraš: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/kdo-me-privlaci-raziskovanje-spolne-usmerjenosti/.
Ob samo-raziskovanju je vedno dobro začeti s tem, da si odprt za različne možnosti in izkušnje. Definiranje nam lahko daje občutke varnosti in predvidljivosti, vendar je ob tem vedno pomembno, da se z definicijami ne omejuješ in si pustiš dovolj prostora ter slediš sebi in svojim občutkom.
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
svetovalnica Legebitra