Pred parimi dnevi sem v predalu starejseg brata nasla play boy bunny revije, nisem jih mogla nehat gledat in pocutila sem se vzkiceno. mislim da me zaradi tega spolno privlacijo zenske, bom omenila da sem tudi kot 9 letnica imela manjso simpatijo na moji starejsi prijateljici. A ti pomeni da sem homosexualna
• Bo
Bond007
Nikar se ne obremenjuj. Bolj pomembno od tega je, ali imaš dobre ocene v šoli in ali kvalitetno preživljaš svoj prosti čas. Ugibanja o spolni usmerjenosti pri mladih letih so zajčja luknja brez dna, na katero zelo radi igrajo *nekateri* svetovalni delavci in moderni strokovnjaki, brez zamere in s spoštovanjem do prisotnih strokovnjakov, kateri upam, da boste pustili moj komentar objavljen.
Četudi se ti zdi, da se trenutno počutje in situacija zdi kot konec sveta in najpomembnejša preganjavica ta hip, boš na to kmalu (čim prej) gledala kot na fazo. V resnici, tudi če se taka nagnjenja med odraščanjem obdržijo, niso pomembna. Bolj pomembni so dobri prijatelji, ki ti stojijo ob strani. Zapomni si, da ni konec sveta in da nisi ti center sveta, da bi vsi s prstom kazali nate, vsaka stvar mine. Izkoristi svoje življenjsko obdobje za spoznavanje same sebe, ne kompliciraj in ne paničari ter si zapomni, da te kakšna stvar kmalu mine. Good luck!
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če prav razumem, pišeš o izkušnjah, v katerih si začutila, da so ti všeč ženske, sedaj pa se sprašuješ, ali to pomeni, če si istospolno usmerjena.
Spolna usmerjenost je pomemben del življenja vsakega izmed nas, saj vsi tekom odraščanja odkrivamo, kaj oz. kdo nas privlači. Tvoji občutki so popolnoma normalni in zelo pogosto je, da ob raziskovanju svoje identitete naletimo na stisko, ki se veže na to, da pravzaprav ne vemo, kako bi definirali lastno spolno oz. romantično usmerjenost in smo posledično zmedeni. Sama bi ti svetovala, da se z izrazom, ki bi zaobjel tvojo usmerjenost, ne preveč obremenjuješ. Navsezadnje je tvoja usmerjenost in spolna identiteta popolnoma tvoja stvar in ne potrebuje nobene etikete - važno je le to, kako se počutiš sama v sebi ter da si do sebe iskrena in sprejemajoča. Ne čuti pritiska, da se moraš z določeno identiteto ali usmerjenostjo poistovetiti in se tako ali drugače opredeliti - za raziskovanje si vzami čas in sprejmi to kot del spoznavanja same sebe.
Dobro je, da si puščaš odprte možnosti, pri tem pa se mi zdi najbolj pomembno to, da ostaneš zvesta sama sebi. Morda bi ti pomagalo, če bi se pogovorila z nekom, ki ti je blizu, ali pa z nekom, ki ima podobno izkušnjo kot ti. Kar nekaj uporabnih informacij pa lahko najdeš tudi v tem članku https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/kdo-me-privlaci-raziskovanje-spolne-usmerjenosti/.
Želim ti vse dobro! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)
• an
anonimno
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.