zdravo..
mene zanima ali je narobe da sem spolno usmirjena v oba spola....toraj moški in ženski... moja mati mo pravi da je to narobe, ne človeško... zdaj me zanima ali je to res
in če ima kdo kakšno mnenje
Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Praviš, da te privlačijo tako moški kot ženske in s tem ni čisto nič narobe. Spolna usmerjenost je del vsakega posameznika in obstaja veliko različnih oblik privlačnosti. To, da te privlačita oba spola, pomeni, da si biseksualna ali pa morda še raziskuješ svoje občutke in oboje je popolnoma v redu.
To da ti mama govori, da je to »narobe« ali »nečloveško« so njena mnenja, ki so najverjetneje posledica njenega okolja, prepričanj in izkušenj, ne pa dejstvo o tebi. Verjamem pa, da takšne izjave lahko bolijo. Mogoče bo trajalo nekaj časa, da bo tvoja mama razumela in sprejela tvojo usmerjenost. Ljudje ponavadi res potrebujemo čas, da spremenimo svoja prepričanja. Če ti je težko govoriti o tem doma, lahko poiščeš podporo tudi pri prijateljih ali pa v skupnostih, kjer se lahko povežeš z ljudmi, ki razumejo tvojo situacijo.
Tudi če še nisi povsem prepričana kako se identificiraš, je to popolnoma v redu. Nekateri ljudje vedo že zelo zgodaj, kaj čutijo, drugi to odkrivajo postopoma. Ni ti treba nikamor hiteti in ni pravega ali napačnega odgovora. Najpomembnejše je, da veš, da s tabo ni prav nič narobe. Tvoja spolna usmerjenost te ne dela nič manj vredne, »nečloveške« ali »napačne«.
Če boš potrebovala dodatno podporo, sem tukaj zate.
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)